Дисертаційне дослідження присвячено проблемі розробки комп’ютерно орієнтованої системи управління самостійною роботою студентів педагогічних університетів у процесі навчання інформатики. Результати проведеного педагогічного експерименту підтверджують гіпотезу про те, що розроблена і теоретично обґрунтована комп’ютерно орієнтована система управління самостійною роботою студентів педагогічних університетів у процесі навчання інформатики дає змогу покращити їх професійну підготовку, зокрема інформаційно-комунікаційну компетентність майбутніх учителів, а також сформувати у студентів уміння здійснювати самоуправління самостійною навчальною діяльністю, що передбачає формування навичок до самоосвіти, самопізнання, самовдосконалення і навчання впродовж всього життя та сприяння розвитку відповідних навичок у майбутніх учнів.
The dissertation research is devoted to the issue of developing computer-based management system for independent work of students of pedagogical universities in the process of teaching computer science. The findings of the pedagogical experiment confirm the hypothesis that the developed and theoretically substantiated computer-based management system for independent work of students of pedagogical universities in the process of teaching computer science results in improving their professional training. It improves information and communication competence of pre-service teachers, forms students’ability to self-manage independent educational activity, which involves the formation of skills in self-education, self-knowledge, self-improvement, lifelong learning and promoting the development of relevant students’ skills.