Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування основ соціальної компетентності у молодших школярів засобами проєктної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Губарєва, Дар'я Вячеславівна
dc.date.accessioned 2023-03-28T07:25:51Z
dc.date.available 2023-03-28T07:25:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Губарєва, Дар'я Вячеславівна. Формування основ соціальної компетентності у молодших школярів засобами проєктної діяльності : дис. ... докт. філос. : 011 - Освітні, педагогічні науки ; Галузь знань 01 Освіта (Освіта/Педагогіка) / Губарєва Дар'я Вячеславівна ; наук. керівник Матвієнко Олена Валеріївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 355 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39541
dc.description.abstract У дисертації презентовано результати дослідження проблеми формування соціальної компетентності у молодших школярів засобами проєктної діяльності в педагогічній теорії та практиці. У дисертації теоретично обґрунтовано структуру, визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні сформованості соціальної компетентності у молодших школярів, а саме: показники когнітивно-мотиваційного компоненту передбачають: усвідомлення соціальних норм, правил поведінки та моральні цінності; інтерпретація власного емоційного стану та розуміння соціальної реальності; емоційно-рефлексивний компонент включає в себе навички самоконтролю, саморегуляції особистісних почуттів; розуміння соціальних ролей та вміння їх притримуватись; навички сприймати незначні деталі соціальної ситуації; до показників операційно-діяльнісного відносяться навички ефективної взаємодії з суспільством, різноманітність техніки поведінки, комунікативні навички, особиста активність, навички самопрезентації та вміння вирішувати проблемні ситуації. uk
dc.description.abstract The thesis provides the results of the study on the formation of social competence among the elementary school students through project activities in educational theory and practice. The analysis of academic and pedagogical works has shown that the social competence of an elementary school student requires the following skills: to analyse the way the social institutions function, determining their place in them, and design strategies for their lives, considering the interests and needs of different social groups, individuals according to social norms and rules existing in Ukrainian society and other factors; to cooperate productively with different partners in a group and a team, play different roles and perform different functions in the team, show initiative, and support and control their own interactions with others; to use technologies for conflict transformation and constructive conflict resolution, achieving consensus, and taking responsibility for decisions made and their implementation; to set activity goals together, to plan, develop and implement social projects and strategies for individual and team action; to define the goals of communication, apply effective communication strategies depending on the situation, and be able to adjust emotionally to deal with others. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject соціальна компетентність uk
dc.subject учні молодшого шкільного віку uk
dc.subject проєктна діяльність uk
dc.subject формування соціальної компетентності учнів молодшого шкільного віку uk
dc.subject social competence uk
dc.subject elementary school students uk
dc.subject project activities uk
dc.subject social competence formation among the elementary school students uk
dc.title Формування основ соціальної компетентності у молодших школярів засобами проєктної діяльності uk
dc.title.alternative The formation of social competence among the elementary school students through project activities uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу