Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музики та хореографії засобами пластичного інтонування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джумеля, Андріана Зеновіївна
dc.date.accessioned 2023-03-27T09:23:33Z
dc.date.available 2023-03-27T09:23:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Джумеля, Андріана Зеновіївна. Формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музики та хореографії засобами пластичного інтонування : дис. ... докт. філос. в галузі знань 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (музичне мистецтво) / Джумеля Андріана Зеновіївна ; наук. керівник Федоришин Василь Ілліч ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 280 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39532
dc.description.abstract У дисертації представлено результати дослідження формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії засобами пластичного інтонування, що забезпечує можливість емоційного впливу на учнів, прищеплення в них інтересу до музично-виконавської хореографічної діяльності, розширення мистецького світогляду. Адже осягнення художньо-образного змісту мистецьких творів можливо лише в активній музично-творчій діяльності, де важливе місце займають музично-ритмічні рухи, зокрема пластичне інтонування – здатність осмислено, свідомо сприймати та виконувати мистецькі твори. Теоретично обгрунтовано, що розмовне, музичне і рухове інтонування являють собою споріднені семіотичні системи. В їх основі лежить інтонаційний початок, фонетична відповідність, темпоритм, синтаксична розчленованість, тому використання цієї паралелі у процесі фахового навчання студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів доцільне й надзвичайно важливе. На основі проведеної дослідницької роботи розроблено педагогічні умови формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії засобами пластичного інтонування, а саме: активізації поліхудожнього простору в процесі музично-ритмічного навчання; забезпечення творчої атмосфери імпровізаційної діяльності; актуалізації інтегрованого набуття мистецьких знань у процесі фахового навчання студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. uk
dc.description.abstract The dissertation presents the results of research on the formation of artistic and figurative perception of future teachers of music and choreography by means of plastic intonation, which provides the possibility of emotional impact on students, instilling in them interest in musical and choreographic activities, expanding artistic worldview. After all, comprehension of the artistic and figurative content of works of art is possible only in active musical and creative activities, where an important place is occupied by musical-rhythmic movements, in particular plastic intonation – the ability to meaningfully perceive and perform works of art. It is theoretically substantiated that conversational, musical and motor intonation are related semiotic systems. They are based on intonation, phonetic correspondence, temporitum, syntactic dismemberment, so the use of this parallel in the process of professional training of students of art faculties of pedagogical universities is expedient and extremely important. Based on the research work, pedagogical conditions for the formation of artistic and figurative perception of future teachers of music and choreography by means of plastic intonation have been developed, namely: activation of polyartistic space in the process of musical-rhythmic learning; providing a creative atmosphere of improvisational activities; actualization of integrated acquisition of artistic knowledge in the process of professional training of students of faculties of arts of pedagogical universities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject художньо-образне сприйняття uk
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва та хореографії uk
dc.subject засоби пластичного інтонування uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject artistic and figurative perception uk
dc.subject future teachers of music art and choreography uk
dc.subject means of plastic intonation uk
dc.subject step-by-step technique uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музики та хореографії засобами пластичного інтонування uk
dc.title.alternative Formation of artistic and figurative perception of future teachers of music and choreography by means of plastic intonation uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу