Мета дослідження полягає в створенні і теоретичному обґрунтуванні комп’ютерно–орієнтованої методичної системи навчання математичного програмування майбутніх учителів інформатики та експериментальній перевірці її ефективності. Таким чином, актуальною є проблема розробки, наукового обґрунтування та експериментальної перевірки ефективності комп’ютерно–орієнтованої методичної системи навчання математичного програмування у закладах вищої педагогічної освіти, використання якої дозволить активізувати навчально–пізнавальну діяльність студентів і підвищити рівень їхньої математичної підготовки за рахунок широкого застосування інформаційно– комунікаційних та сучасних педагогічних технологій.
The purpose of the research is to create and theoretically substantiate a computer–oriented methodical system of teaching mathematical programming to future computer science teachers and experimentally test its effectiveness. Thus, the problem of development,scientific substantiation and experimental verification of the efficiency of the computer–oriented methodical system of mathematical programming teaching in institutions of higher pedagogical education
is relevant, the use of which will allow to intensify the educational and cognitive activities of students and increase the level of their mathematical training through the widespread usage of information and communication and modern pedagogical technologies.