Дисертація розкриває проблему формування фахового самоставлення майбутніх учителів музичного мистецтва, яка залишається одним із важливих завдань сучасної науки, адже висвітлює особистість педагога-музиканта не лише як носія чи виконавця фахової діяльності, а й її творця, здатного до оптимізації самої діяльності та становлення себе як професіонала. Успішність вирішення цієї проблеми залежить від багатьох чинників, тому вимагає розробки методики формування фахового самоставлення майбутніх учителів музичного мистецтва і науково-практичного обґрунтування педагогічних умов її практичної реалізації. Практичне значення проведеного дослідження полягає у можливості використання отриманих теоретичних висновків та практичних результатів для уточнення змісту фахових дисциплін у ЗВО музично-педагогічного спрямування для підготовки фахівців спеціальностей 014 – Середня освіта (Музичне мистецтво) та 025 – Музичне мистецтво, а також дає підстави зазначити доцільність та перспективність застосування означеної методики для підвищення ефективності фахової підготовки майбутніх учителів музики у системі неперервної освіти: при розробці курсів підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників у сфері музично-педагогічної освіти, написанні навчальних програм та методичних посібників; в подальших дослідженнях в галузі фахового становлення і особистісного розвитку вчителя музичного мистецтва.
The dissertation reveals the problem of forming professional self-attitude of future music teachers, which remains one of the important tasks of modern science, because it highlights the personality of a music teacher not only as a carrier or performer of professional activity, but also its creator capable of optimizing. The successful solving of this problem depends on many factors, so it requires the development of methods for the formation of professional self-composition of future teachers of music and scientific and practical justification of the pedagogical conditions of its practical implementation. The practical significance of the author's methodology lies in the possibility of using the obtained theoretical conclusions and practical results to clarify the content of professional disciplines in the free music-pedagogical direction for training specialists in specialties 014 - Secondary Education (Music Art) and 025 - Music Art prospects of its application to increase the effectiveness of professional training of future music teachers in the system of continuing education: in the development of advanced training and retraining of employees in the field of music education, writing curricula and manuals; in further research in the field of professional development and personal development of a music teacher.