У дисертації обґрунтовано методику навчання та використання веборієнтованих комп’ютерних систем у навчальному процесі. Розроблено основні компоненти методичної системи навчання управління веборієнтованими комп’ютерними системами та впроваджено у навчальний процес для студентів 4-го курсу спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення факультету інформатики навчальну дисципліну «Створення та адміністрування дистанційних освітніх ресурсів». У роботі розроблено окремі компоненти методичної системи навчання управління електронними освітніми ресурсами з використання
веб-орієнтованих комп’ютерних систем (систем управління вмістом вебсайтів, системи управління навчальним вмістом та веб-орієнтовані видавничі системи), уточнено сутність основних понять дисертаційного дослідження: «електронні ресурси», «освітні ресурси», «електронні освітні
ресурси», «веб-орієнтовані комп’ютерні системи», «системи управління вмістом веб-сайту», «системи управління навчальним контентом», «системи управління електронними журналами (виданнями)»;
удосконалено організацію навчального процесу підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій шляхом розробки програми і навчально-методичного забезпечення навчання дисципліни «Створення та адміністрування дистанційних освітніх ресурсів». Практичне значення результатів дослідження полягає у розробці науково обґрунтованої та експериментально перевіреної програми навчальної дисципліни «Створення та адміністрування дистанційних освітніх ресурсів», її
навчально-методичного забезпечення, діагностичного інструментарію для визначення рівня готовності майбутніх фахівців з інформаційних технологій до формування відповідних знань, умінь та навичок щодо
використання веб-орієнтованих комп’ютерних систем в професійній діяльності в процесі навчання інформатики.
The dissertation substantiates the methods of teaching and the use of webbased computer systems in the educational process. The main components of the methodical system of teaching management of web-oriented computer systems have been developed and the discipline "Creation and administration of distance
educational resources" has been introduced into the educational process for 4th year students of the specialty 121 Software Engineering of the Faculty of Informatics. In the work separate components of a methodical system of training of management of electronic educational resources on use of web-oriented computer systems are developed, the essence of the basic concepts of dissertation research is specified: "Electronic resources", "educational resources", "electronic educational resources", "web-oriented computer systems", "website content management systems", "educational content, management systems", "electronic journal management systems (publications)"; improved the organization of the educational process of training future
specialists in information technology by developing a program and educational and methodological support for teaching the discipline "Creation and administration of distance learning resources". The practical significance of the research results is to develop a scientifically sound and experimentally tested program of the discipline
"Creation and administration of distance educational resources", its educational and methodological support, diagnostic tools to determine the level of readinessof future IT professionals to form relevant knowledge, skills
and abilities. use of web-oriented computer systems in professional activities in the process of teaching computer science.