У дисертації подано авторське вирішення наукової проблеми формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. Розроблено авторську концепцію формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. Розроблені навчально-методичні матеріали та висновки дослідження можуть бути використані в освітньому процесі закладів вищої освіти, які здійснюють професійну підготовку майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії, для складання освітніх програм і навчальних планів, написання навчальних посібників для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, а також у системі підвищення кваліфікації фізичних терапевтів і ерготерапевтів.
Dissertation presents author's solution of scientific problem concerning formation of professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in higher education institutions. The developed teaching materials and research findings can be used in the educational process of higher education institutions that provide training for future specialists in physical therapy, occupational therapy, for educational programs and curricula, writing textbooks for students of the first (bachelor's) level of higher education, as well as in the system of advanced training of physical therapists and occupational therapists.