У дисертації запропоновано новий підхід до навчання інформатичних дисциплін майбутніх педагогів професійного навчання з використанням віртуального освітнього середовища. У дослідженні проаналізовано сучасні підходи до побудови методики навчання інформатичних дисциплін майбутніх педагогів професійного навчання та окреслено шляхи підвищення її ефективності на основі застосування віртуального освітнього середовища навчання інформатичних дисциплін. Сформульовано та описано основні методи використання віртуальних освітніх ресурсів дисциплін у віртуальному освітньому середовищі навчання інформатичних дисциплін, обґрунтовано теоретичні підходи та організаційно-педагогічні умови ефективного впровадження віртуального освітнього середовища у процес інформатичної підготовки педагогів професійного навчання.
The dissertation offers a new approach to teaching computer science disciplines to future teachers of vocational training using a virtual educational environment is proposed. The study analyzes modern approaches to the construction of methods of teaching computer science disciplines to future teachers of vocational training and outlines ways to increase its effectiveness through the use of virtual educational environment for teaching computer science disciplines. The basic methods of using virtual educational resources for teaching computer science disciplines have breen formulated and described, the theoretical approaches and organizational and pedagogical conditions for effective implementation of the virtual educational environment in the process of computer training of teachers of vocational training are substantiated.