Дисертаційне дослідження присвячено проблемі розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами ігрових художньо – педагогічних технологій. Аналіз наукової літератури переконує, що ця проблематика є багатоаспектною і вимагає міждисциплінарного дослідження. В психологічній та педагогічній науці відомі різні підходи до розвитку творчих здібностей у процесі вивчення різних дисциплін, позакласної, гурткової роботи, зокрема засобами різних видів мистецтва: літератури, музики, образотворчого мистецтва, хореографії тощо.
The dissertation research is devoted to the problem of development of creative abilities of children of primary school age by means of game art and pedagogical technologies. Analysis of the scientific literature shows that this issue is multifaceted and requires interdisciplinary research. In psychological and pedagogical science there are different approaches to the development of creative abilities in the study of various disciplines, extracurricular, group work, including means of various arts: literature, music, fine arts, choreography and more.