Дисертація присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів до іншомовної професійної комунікації в початковій школі. Зміна ролі освіти в сучасному світі, нагальна потреба постійно навчатись та вдосконалювати професійні вміння в умовах глобалізації, інтенсивність розвитку сучасного суспільства, економічні та соціокультурні процеси інтеграції сприяють розвитку іншомовного спілкування, збільшенню професійних контактів, розширенню міжнародної співпраці й мобільності. У зв’язку з цим зростає актуальність проблеми взаємодії фахівців засобами іноземної мови, особливо тих, чия професійна діяльність пов’язана з постійними переміщеннями між різними регіонами, країнами, частинами світу. Зміни в системі комунікацій приводять до зміни системи цінностей, компетентності та культури суб’єктів цифрової епохи, сприяє формуванню нових форм професійної взаємодії саме в освітньому середовищі, мотивує до переосмислення процесу та пошуків нових шляхів реалізації засад формування готовності майбутнього вчителя до іншомовної підготовки.
The dissertation is devoted to the problem of preparation of future teachers for foreign language professional communication in primary school. The changing role of education in the modern world, the urgent need to learn constantly and improve professional skills in the context of globalization, the intensity of modern society, economic and socio-cultural processes of integration contribute to the development of foreign language communication, increase professional contacts, expand international cooperation and mobility. In this regard, the urgency of the problem of interaction of specialists by means of a foreign language, especially those whose professional activities are associated with constant movement between different regions, countries, parts of the world. Changes in the communication system lead to changes in the system of values, competencies and culture of the digital age, promotes the formation of new forms of professional interaction in the educational environment, motivates to rethink the process and find new ways to implement the principles of future teacher readiness for foreign language training.