Забезпечено досягнення мети дослідження, яка полягала в теоретичному та методичному обґрунтуванні освітнього процесу формування комунікативної компетентності зв’язку в професійній підготовці майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. Новизну захисних положень дисертаційного дослідження складають : уперше обґрунтовані, розроблені та експериментально верифіковані – модель формування комунікативної компетентності зв’язку в майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти у синергетиці підсистем (функціонально-цільова, змістовно-методологічна, організаційно-технологічна та релевантна); виявлено організаційно-педагогічні умови формування комунікативної компетентності зв’язку – сприятливе інформаційно-комунікаційно-технологічне середовище студентоцентрованого навчання з портативністю освітніх програм, наукових та соціальних сервісів; гармонізація сфери освіти, науки й інноватики; система управління якістю в закладах вищої освіти зі засобами технічного регулювання на засадах освітньої політики;конкретизовано «дерево цілей» щодо забезпечення інформаційно-комунікаційного суверенітету зв’язку соціокультурних форм з
адмінуправлінням професійною підготовкою менеджерів в закладах вищої освіти. Уточнено та удосконалено понятійно-категоріальний апарат, що належить до наукового тезаурусу та вокабуляру щодо інформаційної безпеки у сфері освіти, науки й інноватики апарату дослідження комунікативної компетентності зв’язку в майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти; зміст понять «компетентність», «професійна компетентність», «соціальна компетентність», «комунікативна компетентність», «комунікативна компетентність зв’язку», «інформаційно-комунікаційна безпека соціокультурних форм організації адмінуправління професійної підготовки менеджерів»; критерії – комунікаційно-мотиваційний, партисипативно-конативний та інформаційно-ноосферний та рівні – середній, достатній, високий для сформованості комунікативної компетентності зв’язку в майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти; освітньо-змістові модулі дисциплін для майбутніх менеджерів – менеджменту та освітньої політики, методології наукового дослідження та навчання професійно-орієнтованих, фахових та спеціальних дисциплін; форми, методи та засоби для організації навчально-науково-пізнавальної діяльності та місцем дислокації за дидактичною метою. Подальшого розвитку набули методичні рекомендації професійної підготовки менеджерів з комунікативною компетентністю зв’язку у закладах вищої освіти.
The research objective has been clarified, it being the theoretical and methodological substantiation for the educational process of forming future managers’ communicative competence of contact in institutions of higher education. The academic novelty of this dissertation is as follows: a model of forming future managers’ communicative competence of contact in institutions of higher education within the synergy of subsystems (functional-targeted, content-methodological, organizational-technological and relevant) has been justified, developed and verified by experiment for the first time; organizational and pedagogical conditions in forming communicative competence of contact have been discovered – a favourable informational, communicative and technological student-oriented environment of learning that involves portable educational programmes, scientific and social services; harmonization of education, science and innovation studies; a quality management system for institutions of higher education that includes technical means of regulation based on the current education policies; a concretized tree of objectives to ensure informational and communicative sovereignty in connections between sociocultural forms of administration applied to professional training of managers in institutions of higher education. The conceptual and categorial framework that belongs to the scientific thesaurus and vocabulary related to information security in the field of education, science and innovation theory for exploration of future managers’ communicative competence of contact in institutions of higher education has been clarified and improved; similarly, the meaning of such notions as “competence”, “professional competence”, “social competence”, “communicative competence”, “communicative competence of contact”,“information and communication security for sociocultural forms of organizing administrative management in professional training of managers”; criteria-communicative-motivational, participative-conative, informational-noospheric, and levels – medium, sufficient, high – to characterize formedness of future managers’ communicative competence of contact in institutions of higher education; educational/content-based modules of academic subjects for future managers – in management and education policies, methodology of research and teaching of vocational, core and special subjects; forms, methods and means to organize educational, scientific and cognitive activities with deployment according to the didactic goals. Methodical recommendations for professional training of managers with communicative competence of contact in institutions of higher education have been further developed.