Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні та методичні засади формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Силадій, Іван Михайлович
dc.date.accessioned 2023-03-22T10:02:39Z
dc.date.available 2023-03-22T10:02:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Силадій, Іван Михайлович. Теоретичні та методичні засади формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; / Силадій Іван Михайлович ; наук. консультант Титова Наталія Михайлівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 512 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39491
dc.description.abstract Дисертація містить дослідження теоретичних та методичних, психолого- педагогічних і науково-методологічних основ формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти. Розроблено, обґрунтовано та верифіковано модель системи формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти, яка спроектована як взаємозалежний та взаємообумовлений комплекс підсистем: цільовій, методологічно-концептуальній, методично організаційній, інрегративно-змістовій та релевантній, які реалізовано у визначених умовах, а саме – глобального виміру мобільності професійної майстерності викладачів, соціального захисту глобальної демократизації сфери освіти, науки й інноватики та сприятливого психолого-педагогічного клімату організації формування професійної майстерності викладачів, що сформовано на аксіологічній платформі людиноцентризму, студентоцентрованого навчання та природовідповідності. uk
dc.description.abstract The dissertation contains research of theoretical and methodical, psychological and pedagogical as well as scientific and methodological bases of shaping teachers’ professional skill for global dimension of democratization of education. The research develops, substantiates and verifies a model system of formation of teachers’ professional skills for the global dimension of democratization of education, which is designed as an interdependent and correlated complex of subsystems: target, methodological and conceptual, methodological and organizational, integrative and content as well as relevant, which are implemented under the defined conditions, namely, a global dimension of mobility of teachers’ professional skills, social protection of global democratization of education, science and innovation and favorable psychological and pedagogical climate of organization of professional skills of teachers, formed on the axiological platform of human-centeredness, student-centered learning and nature relevance. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна майстерність викладачів uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject демократизація освіти uk
dc.subject система uk
dc.subject неперервна освіта uk
dc.subject людиноцентризм uk
dc.subject teachers’ professional skills uk
dc.subject globalization uk
dc.subject democratization of education uk
dc.subject system uk
dc.subject lifelong learning uk
dc.subject anthropocentrism uk
dc.title Теоретичні та методичні засади формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти uk
dc.title.alternative Theoretic and Methodological Bases for Shaping Teachers’ Professional Skills for the Global Dimension of Democratization of Education uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу