Дисертаційна робота присвячена проблемі реалізації моделі навчання фізики студентів будівельних коледжів на основі використання системи професійно орієнтованих задач. У дослідженні виконано аналіз наукових, психолого-педагогічних та методичних праць, на основі яких науково обґрунтовано поняття «підхід до навчання фізики», удосконалено трактування сутності понять «професійно орієнтована задача з фізики», «система професійно орієнтованих задач з фізики»; отримано подальший розвиток засобів створення дидактичних умов використання системи задач як засобу професійно орієнтованого навчання фізики студентів будівельних коледжів.
The dissertation work is devoted to the problem of implementation of the model of teaching physics of students of construction colleges on the basis of the use of a system of professionally oriented tasks. The dissertation study analyzed scientific, psychological-pedagogical and methodical works, on the basis of which the concept of "approach to physics training" was scientifically substantiated, interpretation of the essence of concepts "professionally oriented task in physics", "system of professionally oriented problems in physics" was improved.