Актуальність обраної проблематики підтверджує, що реформаційні процеси в освіті взаємопов’язані з суперечностями, а саме: соціальним замовленням суспільства у підготовці фахівців і відсутністю ефективних систем, націлених на формування цілісного педагогічного знання у майбутніх учителів; потребою держави у висококваліфікованих і мобільних учителях та відсутністю теоретичних і методичних засад професійної підготовки майбутніх учителів в системі неперервної освіти, орієнтованої на реалізацію можливостей ІКТ; зростанням вимог суспільства до якості професійної підготовки майбутніх учителів математики засобами ІКТ у закладах вищої освіти та необхідністю впровадження освіти впродовж життя, яка зумовлена зрушеннями в усіх сферах життєдіяльності, пов’язаними зі змінами в технологіях; наявністю позитивного досвіду зарубіжних закладів вищої освіти щодо професійної підготовки майбутніх вчителів математики засобами ІКТ в умовах неперервної освіти та фрагментарністю їх використання у вітчизняній вищій школі; наявним вітчизняним досвідом неперервної професійної підготовки майбутніх учителів математики засобами ІКТ в закладах вищої освіти та усвідомленням гострої потреби в модернізації навчально-методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу підготовки фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій; потребою в систематичному підвищенні професійного рівня вчителів математики до використання ІКТ в умовах постійного технологічного вдосконалення інформаційно-комунікаційного середовища школи та недостатнім рівнем існуючих науково-методичних підходів до неперервної професійної підготовки вчителів математики засобами ІКТ; потребами суспільства в компетентних учителях математики, які володіють сучасними методами і технологіями навчання та реальним станом сформованості професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів ІКТ в професійній діяльності.
The relevance of the chosen issues confirms that the reform processes in education are interrelated with contradictions, namely: the social order in training and the lack of effective systems aimed at forming a holistic pedagogical knowledge of future teachers; the state need for highly qualified and mobile teachers and the lack of theoretical and methodological principles of future teachers professional training in the system of continuing education, focused on the ICT opportunities realization; the growing society demands to the quality of future mathematics teachers professional training by means of ICT in higher education institutions and the need to implement lifelong learning, which is due to changes in all spheres of life associated with changes in technology; the positive experience presence of foreign higher education institutions in the professional training of future Math’s teachers in continuing education and the fragmentary nature of their use in domestic higher education; existing domestic experience of continuous future mathematics teachers professional training in higher education institutions and awareness of the urgent need to modernize the educational and methodological and information support of the training specialists educational process by means of information and communication technologies; the need to systematically improve the professional level of mathematics teachers to use ICT in terms of school continuous information and communication environment technological improvement and the insufficient level of existing scientific and methodological approaches to continuous professional training of mathematics teachers by ICT; the society needs in competent mathematics teachers who have modern teaching methods and technologies and the real state of future mathematics teachers professional readiness formation to use ICTin professional activities.