Короткий опис(реферат):
Аналізується ряд основних параметрів комунікативної компетенції менеджера соціокультурної діяльності та визначаються їх складові – знання, вміння, навики та особистісні якості. Автор досліджує взаємозв’язок навчальних освітніх компонентів та форм овітньої діяльності із формуванням комунікативної компетенції. Розглядаються особливості в підготовки майбутнього фахівця галузі креативних індустрій з позицій міжкультурного контексту. Розглядаються та аналізуються окремі освітні компоненти, на предмет комунікативної компетенції, на прикладі Національного педагогічного університетету імені М. П. Драгоманова, який готує фахівців за спеціальністю 028 Менеджмент соціокультурної діяльності за освітньою програмою «Менеджмент соціокультурних проектів та креативних індустрій».
Зазначається, що зміст та форми прояву комунікативної компетентності менеджерів сприяють досягненню взаємовідносин внутрішнього і зовнішнього середовища корпоративного управління, адекватних один одному в сучасних умовах.