Короткий опис(реферат):
Останнім часом алгоритми відіграють значну роль у нашому повсякденному житті. Дана стаття має на меті дослідити контури цього питання в контексті специфіки системи алгоритмів стрімінгового
сервісу «Netflix».
У перші частині статті було визначено поняття та специфіку алгоритмів та на основі цього був визначений підхід до осмислення алгоритмів як культурних об’єктів. У другій частині статті розглянута
унікальність системи алгоритмів «Netflix» як стратегії, що покликана надати модель споживання, що відповідає сучасним культурним вимогам. Також у ній був визначений зв’язок між системою рекомендацій «Netflix» та культурною практикою «binge–watching».
У третій частині статті була представлена проблематика, яка виникла внаслідок того, що система рекомендацій «Netflix» використала принцип культурної різноманітності як свою комерційну стратегію.
У четвертій частині статті проаналізовано практичне використання системи рекомендацій «Netflix» та виділена специфіка медійного досвіду та різного підходу до неї відповідно до різних гендерних ролей.