Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Slipchyshyn, Lidiia
dc.date.accessioned 2023-01-25T11:02:19Z
dc.date.available 2023-01-25T11:02:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Slipchyshyn, L. The phenomenon of the Yavoriv Art School in the History of Art Vocational Education / L. Slipchyshyn // Освіта ХХІ століття: реалії, виклики, тенденції розвитку : колективна монографія = The XXI century education: realities, challenges, development trends: collective monograph / за наук. ред. Ганни Цвєткової. ‒ Hameln : InterGING, 2020. ‒ С. 52-65. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38924
dc.description.abstract The study in the historical context characterizes the preconditions for the emergence of the Yavoriv Art School as an artistic phenomenon. It is shown that in the Yavoriv region over the centuries a kind of folk art was formed, the most famous creation of which were wooden toys and chests. The popularity of regional folk art products has actualized the creation of organized vocational training in the vocational education institution, the traditions of which are now continued by the Art Vocational School named after Y. P. Stanko. For a long time, it remained a unique educational institution that trained carpenters and carvers in demand within the state. The model of ethno-artistic tradition functioning is considered on the example of Yavoriv Art school. The essence of institution’s innovative activity aimed at updating ethno-artistic traditions in new conditions and the need for a comprehensive approach to solving the problem are substantiated. The main directions in which the potential of ethno-traditions of Yavoriv region can be realized are outlined. uk
dc.description.abstract У дослідженні в історичному контексті cхарактеризовано передумови виникнення Яворівської художньої школи як мистецького явища. Показано, що на Яворівщині впродовж віків сформувалось своєрідне народне мистецтво, найбільш відомим творінням якого були дерев’яні іграшки та скрині. Популярність виробів регіонального народного мистецтва актуалізувала створення організованої професійної підготовки в закладі професійно-технічної освіти, традиції якого нині продовжує Художнє професійно-технічне училище імені Й. П. Станька. Протягом тривалого часу вона залишалась унікальним освітнім закладом, який готував столярів і різьбярів, затребуваних в межах держави. На прикладі Яворівської художньої школи розглянуто модель функціонування етномистецької традиції. Обґрунтовано сутність інноваційної діяльності закладу, спрямованої на оновлення етномистецьких традицій в нових умовах, та необхідність комплексного підходу до вирішення проблеми. Окреслено основні напрями, в яких може реалізуватися потенціал етнотрадицій Яворівшини. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher InterGING uk
dc.subject artistic phenomenon uk
dc.subject model of ethnotradition uk
dc.subject traditional folk arts and crafts uk
dc.subject vocational education uk
dc.subject Yavoriv region uk
dc.subject мистецьке явище uk
dc.subject модель етнотрадиції uk
dc.subject традиційні народні художні ремесла і промисли uk
dc.subject професійно-технічна освіта uk
dc.subject Яворівщина uk
dc.title The phenomenon of the Yavoriv Art School in the history of art vocational education uk
dc.title.alternative Феномен Яворівської художньої школи в історії художньої професійно-технічної освіти uk
dc.type Monograph/book section uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу