ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шулигіна, Раїса Андріївна![]() |
|
dc.contributor.author | Андрущенко, Наталія Вікторівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-01-25T10:27:05Z | |
dc.date.available | 2023-01-25T10:27:05Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Шулигіна, Р. Конструювання індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього вихователя: контекстуальні детермінанти / Р. Шулигіна, Н. Андрущенко // Освіта ХХІ століття: реалії, виклики, тенденції розвитку : колективна монографія = The XXI century education: realities, challenges, development trends: collective monograph / за наук. ред. Ганни Цвєткової. ‒ Hameln : InterGING, 2020. ‒ С. 479-509. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38920 | |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему конструювання індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього вихователя через призму контекстуальних детермінант; розглянуто підходи (стратегії), зокрема системний і розвивальний, які стосуються визнання ситуаційних та особистісних чинників, що обумовлюють особливості комунікації; представлено особистісні інтегральні та якісні характеристики особистості майбутнього фахівця галузі дошкільної освіти; зосереджено увагу на ефективності проведення тренінгів та тренінгових занять зі студентами у процесі навчання на основі досвіду їх використання у професійній підготовці майбутніх вихователів. | uk |
dc.description.abstract | The article actualizes the problem of constructing an individual style of pedagogical communication of a future preschool teacher through the prism of contextual determinants; reflects the approaches (strategies) in particular systematic and developmental ones which concern the recognition of situational and personal factors that determine the peculiarities of communication; presents personal integral and qualitative characteristics of the personality of future specialist in early years education; focuses on the effectiveness of training and coaching classes with students in learning process based on their experience of the use of these trainings in professional education. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | InterGING | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | педагогічне спілкування | uk |
dc.subject | стилі педагогічного спілкування | uk |
dc.subject | індивідуальний стиль педагогічного спілкування майбутнього вихователя | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | тренінг | uk |
dc.subject | тренінгові заняття | uk |
dc.subject | майбутній вихователь | uk |
dc.subject | communication | uk |
dc.subject | pedagogical communication | uk |
dc.subject | styles of pedagogical communication | uk |
dc.subject | individual approach of pedagogical communication of the future preschool teacher | uk |
dc.subject | student | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | coaching classes | uk |
dc.subject | future early years educator | uk |
dc.title | Конструювання індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього вихователя: контекстуальні детермінанти | uk |
dc.title.alternative | Construction of an individual style of pedagogical communication of the future preschool teacher: contextual determinants | uk |
dc.type | Monograph/book section | uk |