Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Конструювання індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього вихователя: контекстуальні детермінанти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шулигіна, Раїса Андріївна
dc.contributor.author Андрущенко, Наталія Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-01-25T10:27:05Z
dc.date.available 2023-01-25T10:27:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шулигіна, Р. Конструювання індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього вихователя: контекстуальні детермінанти / Р. Шулигіна, Н. Андрущенко // Освіта ХХІ століття: реалії, виклики, тенденції розвитку : колективна монографія = The XXI century education: realities, challenges, development trends: collective monograph / за наук. ред. Ганни Цвєткової. ‒ Hameln : InterGING, 2020. ‒ С. 479-509. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38920
dc.description.abstract У статті актуалізовано проблему конструювання індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього вихователя через призму контекстуальних детермінант; розглянуто підходи (стратегії), зокрема системний і розвивальний, які стосуються визнання ситуаційних та особистісних чинників, що обумовлюють особливості комунікації; представлено особистісні інтегральні та якісні характеристики особистості майбутнього фахівця галузі дошкільної освіти; зосереджено увагу на ефективності проведення тренінгів та тренінгових занять зі студентами у процесі навчання на основі досвіду їх використання у професійній підготовці майбутніх вихователів. uk
dc.description.abstract The article actualizes the problem of constructing an individual style of pedagogical communication of a future preschool teacher through the prism of contextual determinants; reflects the approaches (strategies) in particular systematic and developmental ones which concern the recognition of situational and personal factors that determine the peculiarities of communication; presents personal integral and qualitative characteristics of the personality of future specialist in early years education; focuses on the effectiveness of training and coaching classes with students in learning process based on their experience of the use of these trainings in professional education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher InterGING uk
dc.subject спілкування uk
dc.subject педагогічне спілкування uk
dc.subject стилі педагогічного спілкування uk
dc.subject індивідуальний стиль педагогічного спілкування майбутнього вихователя uk
dc.subject студент uk
dc.subject тренінг uk
dc.subject тренінгові заняття uk
dc.subject майбутній вихователь uk
dc.subject communication uk
dc.subject pedagogical communication uk
dc.subject styles of pedagogical communication uk
dc.subject individual approach of pedagogical communication of the future preschool teacher uk
dc.subject student uk
dc.subject training uk
dc.subject coaching classes uk
dc.subject future early years educator uk
dc.title Конструювання індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього вихователя: контекстуальні детермінанти uk
dc.title.alternative Construction of an individual style of pedagogical communication of the future preschool teacher: contextual determinants uk
dc.type Monograph/book section uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу