Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цвєткова, Ганна Георгіївна
dc.date.accessioned 2023-01-25T09:24:11Z
dc.date.available 2023-01-25T09:24:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Освіта ХХІ століття: реалії, виклики, тенденції розвитку : колективна монографія = The XXI century education: realities, challenges, development trends: collective monograph / за наук. редакцією Ганни Цвєткової. ‒ Hameln : InterGING, 2020. ‒ 658 с. - https://doi.org/10.192219/978-3-946407-09-6 uk
dc.identifier.isbn 978-3-946407-09-6
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38912
dc.description.abstract Презентована монографія охоплює актуальні питання сучасної педагогічної освіти: історико-педагогічні аспекти формування національно-культурної ідентичності особистості; фундаментальні положення проєкту Концепції освіти дітей раннього та дошкільного віку; тенденції розвитку дошкільної та початкової освіти у реаліях сьогодення; актуальні питання виховання студентської молоді та підготовки конкурентоспроможного на ринку праці як в Україні, так і за її межами майбутнього професійного педагога; тенденції розвитку та пріоритети сучасної освіти. Видання адресоване ученим-дослідникам, вихователям, учителям-практикам, науковцям-початківцям і всім небайдужим до проблем дитинства, виховання, формування національно-культурної ідентичності, розвитку освіти України у столітті цифровізації та глобальних, пандемічних викликів. uk
dc.description.abstract The monograph is dedicated to the actual issues of modern pedagogical education: historical and pedagogical aspects of personality national and cultural identity formation; fundamental basis of The Concept of infant and preschool age children education Draft; trends in the development of preschool and primary school upringing and education in the times of change and modern realities; topical issues of education of student youth and future teachers professional training in procedural dimensions; developmental trends of the modern education in the context of activity priorities. The publication is addressed to researchers, scientists, educators, teachers-practitioners, scientific reseachers beginers and to all of those who is care about different problems of childhood, education, national and cultural identity formation, development of education in Ukraine in times of digitalization, globalization and pandemic challenges. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher InterGING uk
dc.title Освіта ХХІ століття: реалії, виклики, тенденції розвитку uk
dc.title.alternative The XXI century education: realities, challenges, development trends uk
dc.type Monograph uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу