У статті розглянуто особливості професійного просування вчителів, які залежать від багатьох чинників. У сучасних умовах вчитель повинен не лише володіли знаннями щодо конкретного навчального предмета, а ще й уміти проявляти креативність, зацікавленість, швидко вирішувати проблемні ситуації та приймати рішення, знаходити індивідуальний підхід до кожного здобувача освіти. Вказані аспекти суттєво пливають на службове просування педагога, що надає йому більше можливостей для подальшої реалізації професійних планів та ідей. Проаналізовано наукові погляди вчених на службове просування, яке асоціюється, насамперед, з кар’єрою та зміною умов праці. За таких умов важливо пам’ятати, що необхідно зберігати своєрідний баланс між задоволенням власних амбіцій під час професійного просування та якісним виконанням своїх обов’язків, адже від цього залежить ефективність навчання здобувачів освіти. Зазначено, що лише особистість, яка прагне самоудосконалюватися і розвиватися, може досягти найвищих результатів у професійній діяльності. Педагог має чітко визначати власні цілі, життєві пріоритети, а також бути орієнтованим на активність, самостійність і регулярність щодо самоосвітнього процесу. Доведено, що в умовах інформаційного суспільства ІТ-інструменти стають освітнім середовищем підтримки інформаційного розвитку педагогів. Важливою потребою сучасного освітнього середовища, зокрема для педагогів, є загальна потреба в обміні інформацією в режимі онлайн. Інформаційні технології надають можливість педагогам урізноманітнити освітній процес загалом та зробити його організацію більш ефективною. Під час використання ІТ-інструментів важливо враховувати не лише безпосередню мету того чи іншого заняття, а ще й побажання та інтереси здобувачів освіти, які орієнтуються на сучасні тенденції в усіх сферах життя.
В статье рассмотрены особенности профессионального продвижения учителей, зависящих от многих факторов. В современных условиях учитель должен не только владеть знаниями касательно конкретного учебного предмета, но и уметь проявлять креативность, заинтересованность, быстро решать проблемные ситуации и принимать решения, находить индивидуальный подход к каждому студенту. Указанные аспекты существенно сказываются на служебном продвижении педагога, что предоставляет ему больше возможностей для дальнейшей реализации профессиональных планов и идей. Проанализированы научные взгляды ученых на служебное продвижение, которое ассоциируется прежде всего с карьерой и изменением условий труда. В таких условиях важно помнить, что необходимо сохранять своеобразный баланс между удовлетворением собственных амбиций во время профессионального продвижения и качественным исполнением своих обязанностей, ведь от этого зависит эффективность обучения студентов.
Отмечено, что только личность, стремящаяся к самосовершенствованию и развиванию, может достичь наивысших результатов в профессиональной деятельности. Педагог должен четко определять собственные цели, жизненные приоритеты, а также ориентироваться на активность, самостоятельность и регулярность в отношении самообразовательного процесса.
Доказано, что в условиях информационного общества ИТ-инструменты становятся образовательной средой для поддержки информационного развития педагогов. Важной потребностью современной образовательной среды, в частности для педагогов, является общая потребность в обмене информацией в режиме онлайн. Информационные технологии позволяют педагогам разнообразить образовательный процесс в целом и сделать его организацию более эффективной.
При использовании ИТ-инструментов важно учитывать не только непосредственную цель того или иного занятия, но и пожелания и интересы студентов, которые ориентируются на современные тенденции во всех сферах жизни.
The features of professional advancement of teachers which depend on many factors are considered in the article. In modern terms a teacher must not only owned knowledge in relation to a concrete educational object, and yet and able to show креативність, personal interest, quickly to settle problem situations and make decision, find the individual going near every bread-winner of education. Indicated aspects substantially пливають on official advancement of teacher which gives to him more possibilities for further realization of professional plans and ideas. The scientific looks of scientists are analysed to official advancement which is associated, first of all, with a career and change of terms of labour. On such conditions it is important to remember, that it is necessary to save original balance between satisfaction of own ambitions during professional advancement and high-quality implementation of the duties, in fact efficiency of studies of bread-winners of education depends on it. It is marked that only personality which aims самоудосконалюватися and develop can attain the greatest results in professional activity. A teacher must clearly determine own aims, vital priorities, and also be oriented to activity, independence and regularity in relation to a самоосвітнього process.
It is well-proven that in the conditions of informative society ІТ-інструменти become the educational environment of support of informative development of teachers. By the important necessity of modern educational environment, in particular for teachers, there is a general requirement in an exchange information in the mode on-line. Information technologies give possibility to the teachers to diversify an educational process on the whole and to do his organization more effective. During the use of ІТ-інструментів it is important to take into account the direct aim of that or other employment not only, and yet and wish and interests of bread-winners of education, which are oriented on modern tendencies in all spheres of life.