Короткий опис(реферат):
Визначено, що освітніми інноваціями у організації підготовки вчителів мистецтва виступають дослідження проблеми їх трансфесійної підготовки у закладах вищої освіти. Акцентується принципове значення функціонально-мотиваційних, аксіологічних, творчих та рефлексивних чинників навчання. Особлива увага привертається до практичного спрямування освіти на основі паралельного впровадження інформативних і проблемно-пошукових методів навчання; до
застосування безпосередніх міжособистісних та електронних дистанційних способів
спілкування викладача зі студентами; до використання прийомів самозаглиблення і
водночас досягнення комунікативної відкритості майбутніх вчителів мистецтва.
Підкреслюється, що трансфесійна підготовка вчителів мистецтва може досягти
ефективності в умовах забезпечення свободи вибору і водночас залучення студентів
до виконання уніфікованих навчальних завдань. Перспективними напрямами розвитку і оновлення педагогіки мистецтва називаються такі, як дослідження методологічних детермінант мистецької освіти, проблеми універсалізації навчальних дій студентів в галузі мистецтва, можливості і перспективи застосування дистанційних освітніх технологій у викладанні мистецьких дисциплін, полікультурні орієнтири розвитку мистецької освіти, педагогічні засоби активізації впливу мистецтва на становлення особистості в сучасних умовах.