ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бобрицька, Валентина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-23T08:43:46Z | |
dc.date.available | 2022-12-23T08:43:46Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Бобрицька, В. І. Національні пріоритети виховання молоді для орієнтирів здорового способу життя [Розділ 32.] / В. І. Бобрицька // Методологія неперервної освіти та наукового дослідження : колективна монографія / За загальною редакцією Н. М. Рідей, Е.В. Лузік ; авт. кол. : Н. М. Рідей, Е. В. Лузік, Г. М. Падалка [та ін.]. - Київ : ТОВ ЦП «Компринт», 2020. – С. 439-452. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38729 | |
dc.description.abstract | У статті представлено результати аналізу змісту й послідовності дій української держави з питань охорони, збереження й зміцнення здоров'я молоді як підґрунтя до визначення національних пріоритетів у вихованні молоді для орієнтирів здорового способу життя. Визначено хронологічні межі й схарактеризовано етапи законодавчо-нормативного регулювання державної політики незалежної України у галузі здоров’язбереження молодого покоління. Окреслено національні пріоритети у вихованні молоді для орієнтирів здорового способу життя, серед яких: створення законодавчого супроводу щодо формування здорового способу життя молоді як важливого національного пріоритету розбудови країни для її економічного, соціального, духовного й культурного процвітання; забезпечення системної, послідовної й комплексної роботи державних інституцій (медичних й освітніх) у формуванні потреби й мотивації у здоровому способі життя; зменшення ризиків розвитку захворювань, пов’язаних з поведінкою та способом життя молоді, їх профілактика засобами сучасних виховних технологій; виховання культури здорового способу життя як сучасного тренду поводження у суспільстві, складовими якого є рухова активність, здорове харчування, особиста гігієна, гармонійна організація режиму праці/навчання й відпочинку, екологічна безпека тощо; виховання цінностей власного здоров'я та поваги до життя й здоров'я інших; виховання суб’єктної позиції у молоді з питань розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у закладах освіти, підвищення рівня соціальної інклюзії та якості життя шляхом формування навичок збереження та зміцнення здоров'я свого та інших. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Компринт | uk |
dc.subject | національні пріоритети | uk |
dc.subject | здоров'я молоді | uk |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk |
dc.title | Національні пріоритети виховання молоді для орієнтирів здорового способу життя | uk |
dc.type | Monograph/book section | uk |