Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Європейські освітні стратегії просування культурного різноманіття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестерова, Марія Олександрівна
dc.contributor.author Крючко, В.
dc.date.accessioned 2022-12-22T14:08:59Z
dc.date.available 2022-12-22T14:08:59Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Нестерова, М. Європейські освітні стратегії просування культурного різноманіття / М. Нестерова, В. Крючко // Вища освіта України. – 2021. – № 3. – С. 75-81. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2021.3(82).10 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38709
dc.description.abstract У статті показана роль просування культурного різноманіття для реалізації євроінтеграційного вектора розвитку України та входження в спільний європейський простір вищої освіти. Проаналізовано методологічні напрацювання попередніх досліджень соціальної згуртованості та рівень міжкуль­турної комунікації в університетських спільнотах у контексті просування культурного різноманіття. Показана евристична спромож­ність інших моделей, зокрема, Дерева міжкультурної компетентності ЮНЕСКО, шестирівневної моделі індивідуального розвитку міжкультурної компетентності, номадичних концептів тощо. Просування освітньої політики щодо культурного різноманіття визначає складність процесу трансформації освіти в набутті міжкуль­турних атрибутів. Соціальні інновації в освіті, вплив на соціально­економічний розвиток розглянуті у фокусі міжкультурного підходу. uk
dc.description.abstract The article describes the importance of the promotion of cultural diversity in the realization of European integration vector of development of Ukraine and its integration into the European Higher Education Area. Methodological developments of previous researches of social cohesion and level of intercultural communication in university communities in the context of promotion of cultural diversity are analyzed. The heuristic ability of other models is shown - in particular, the UNESCO Tree of Intercultural Competence, the six-level model of individual development of intercultural competence, nomadic concepts, etc. The promotion of educational policy on cultural diversity determines the complexity of the process of transformation of education in the acquisition of intercultural attributes. Social innovations in education, the impact on socio-economic development are considered in the focus of the intercultural approach. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject культурне різноманіття uk
dc.subject міжкультурна компетентність uk
dc.subject освітні стратегії uk
dc.subject соціальна згуртованість uk
dc.subject цінності uk
dc.subject cultural diversity uk
dc.subject educational strategies uk
dc.subject intercultural competence uk
dc.subject social cohesion uk
dc.subject values uk
dc.title Європейські освітні стратегії просування культурного різноманіття uk
dc.title.alternative European educational strategies to promote cultural diversity uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу