Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бондар, Володимир Іванович
dc.date.accessioned 2022-12-22T13:47:19Z
dc.date.available 2022-12-22T13:47:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бондар, В. Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина / В. Бондар // Вища освіта України. – 2021. - №1. – С. 55-62. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2021.1(80).07 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38698
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему диференційованого та інтегрованого використання методів наукового й освітнього пізнання нового знання в педагогіці та інших соціально-гуманітарних дисциплін. Зокрема, йдеться про такі методи, як моделювання, аналогія і порівняння. Проблема втім, що по-перше, вони не завжди виконують прогностичну функцію в життєдіяльності людини; по-друге, утруднюється, а іноді й не уможливлюється їх інтегроване переосмислення з наукового пошуку нового в умови освітньо-навчальної діяльності; по-третє, майбутні педагоги не навчаються перетворювати метод аналогії в прийоми методу моделювання чи порівняння, і навпаки, залежно від освітніх функцій, які їм приписуються. uk
dc.description.abstract The article considers the problem of differentiated and integrated use of methods of scientific and educational knowledge of new knowledge in pedagogy and other socio-humanitarian disciplines. In particular, we are talking about such methods as modeling, analogy and comparison. The problem, however, is that, first, they do not always perform a prognostic function in human life; secondly, their integrated rethinking from the scientific search for the new to the conditions of educational activity is difficult, and sometimes not possible; third, future pedagogues do not learn to turn the method of analogy into techniques of modeling or comparison, and vice versa, depending on the educational functions assigned to them. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методологія наукового й освітнього пізнання uk
dc.subject педагогічна синергія uk
dc.subject прогностичні методи uk
dc.subject моделювання й аналогізування як процеси uk
dc.subject модель uk
dc.subject прототип uk
dc.subject об’єкт і предмет uk
dc.subject засновки uk
dc.subject умовиводи uk
dc.subject властивості uk
dc.subject відношення uk
dc.subject methodology of scientific and educational cognition uk
dc.subject pedagogical synergy uk
dc.subject prognostic methods uk
dc.subject modeling and analogy as processes uk
dc.subject model uk
dc.subject prototype uk
dc.subject object and subject uk
dc.subject bases uk
dc.subject inferences uk
dc.subject properties uk
dc.subject relations uk
dc.title Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина uk
dc.title.alternative The concept of procedural-methodological interaction of analogy and modeling in the system of scientific and professional training of modern education uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics