ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Бондар, Володимир Іванович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-12-22T13:47:19Z | |
dc.date.available | 2022-12-22T13:47:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Бондар, В. Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина / В. Бондар // Вища освіта України. – 2021. - №1. – С. 55-62. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2021.1(80).07 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38698 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему диференційованого та інтегрованого використання методів наукового й освітнього пізнання нового знання в педагогіці та інших соціально-гуманітарних дисциплін. Зокрема, йдеться про такі методи, як моделювання, аналогія і порівняння. Проблема втім, що по-перше, вони не завжди виконують прогностичну функцію в життєдіяльності людини; по-друге, утруднюється, а іноді й не уможливлюється їх інтегроване переосмислення з наукового пошуку нового в умови освітньо-навчальної діяльності; по-третє, майбутні педагоги не навчаються перетворювати метод аналогії в прийоми методу моделювання чи порівняння, і навпаки, залежно від освітніх функцій, які їм приписуються. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the problem of differentiated and integrated use of methods of scientific and educational knowledge of new knowledge in pedagogy and other socio-humanitarian disciplines. In particular, we are talking about such methods as modeling, analogy and comparison. The problem, however, is that, first, they do not always perform a prognostic function in human life; secondly, their integrated rethinking from the scientific search for the new to the conditions of educational activity is difficult, and sometimes not possible; third, future pedagogues do not learn to turn the method of analogy into techniques of modeling or comparison, and vice versa, depending on the educational functions assigned to them. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | методологія наукового й освітнього пізнання | uk |
dc.subject | педагогічна синергія | uk |
dc.subject | прогностичні методи | uk |
dc.subject | моделювання й аналогізування як процеси | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | прототип | uk |
dc.subject | об’єкт і предмет | uk |
dc.subject | засновки | uk |
dc.subject | умовиводи | uk |
dc.subject | властивості | uk |
dc.subject | відношення | uk |
dc.subject | methodology of scientific and educational cognition | uk |
dc.subject | pedagogical synergy | uk |
dc.subject | prognostic methods | uk |
dc.subject | modeling and analogy as processes | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | prototype | uk |
dc.subject | object and subject | uk |
dc.subject | bases | uk |
dc.subject | inferences | uk |
dc.subject | properties | uk |
dc.subject | relations | uk |
dc.title | Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина | uk |
dc.title.alternative | The concept of procedural-methodological interaction of analogy and modeling in the system of scientific and professional training of modern education | uk |
dc.type | Article | uk |