ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ширяєва, Людмила Миколаївна | |
dc.contributor.author | Горбащенко, Тетяна Маркіянівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-22T12:22:05Z | |
dc.date.available | 2022-12-22T12:22:05Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Ширяєва, Л. М. Особливості застосування програми розвитку міжособистісних стосунків студентів з обмеженими можливостями здоров'я / Л. М. Ширяєва, Т. М. Горбащенко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів, докторантів та аспірантів Факультету психології за 2021 рік (17-24 травня 2022 року) / укл. Вольнова Л. М., Матяш-Заяц Л. П. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – С. 132-136. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38686 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості застосування програми становлення міжособистісних стосунків студентів з обмеженими можливостями здоров’я в процесі проведення формувального експерименту. Проаналізовано етапи проведення: діагностико-прогностичний, консультаційно-корекційний, тренінго-розвивальний, закріплюючий та сформульовані основні засади їх організації та проведення. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the peculiarities in application the program of interpersonal relationship for students with disabilities in the formative part of our experiment. Had been analyzed the stages of conducting - diagnostic-prognostical, consulting-correctional, training-developmental, consolidating and had formulated the basic principles of its organization and conduction. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | міжособистісні стосунки | uk |
dc.subject | діагностико-прогностичний етап | uk |
dc.subject | консультативно-корекційний етап | uk |
dc.subject | тренінго-розвивальний етап | uk |
dc.subject | закріплюючий етап | uk |
dc.subject | студенти з обмеженими можливостями здоров’я | uk |
dc.subject | самопізнання | uk |
dc.subject | усвідомлення змін | uk |
dc.subject | interpersonal relationship | uk |
dc.subject | diagnostic-prognostical stage | uk |
dc.subject | consulting -correctional stage | uk |
dc.subject | training-developmental stage | uk |
dc.subject | consolidating stage | uk |
dc.subject | students with disabilities | uk |
dc.subject | self-knowledge | uk |
dc.subject | awareness of changes | uk |
dc.title | Особливості застосування програми розвитку міжособистісних стосунків студентів з обмеженими можливостями здоров'я | uk |
dc.type | Article | uk |