Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості застосування програми розвитку міжособистісних стосунків студентів з обмеженими можливостями здоров'я

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ширяєва, Людмила Миколаївна
dc.contributor.author Горбащенко, Тетяна Маркіянівна
dc.date.accessioned 2022-12-22T12:22:05Z
dc.date.available 2022-12-22T12:22:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ширяєва, Л. М. Особливості застосування програми розвитку міжособистісних стосунків студентів з обмеженими можливостями здоров'я / Л. М. Ширяєва, Т. М. Горбащенко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів, докторантів та аспірантів Факультету психології за 2021 рік (17-24 травня 2022 року) / укл. Вольнова Л. М., Матяш-Заяц Л. П. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – С. 132-136. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38686
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості застосування програми становлення міжособистісних стосунків студентів з обмеженими можливостями здоров’я в процесі проведення формувального експерименту. Проаналізовано етапи проведення: діагностико-прогностичний, консультаційно-корекційний, тренінго-розвивальний, закріплюючий та сформульовані основні засади їх організації та проведення. uk
dc.description.abstract The article considers the peculiarities in application the program of interpersonal relationship for students with disabilities in the formative part of our experiment. Had been analyzed the stages of conducting - diagnostic-prognostical, consulting-correctional, training-developmental, consolidating and had formulated the basic principles of its organization and conduction. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject міжособистісні стосунки uk
dc.subject діагностико-прогностичний етап uk
dc.subject консультативно-корекційний етап uk
dc.subject тренінго-розвивальний етап uk
dc.subject закріплюючий етап uk
dc.subject студенти з обмеженими можливостями здоров’я uk
dc.subject самопізнання uk
dc.subject усвідомлення змін uk
dc.subject interpersonal relationship uk
dc.subject diagnostic-prognostical stage uk
dc.subject consulting -correctional stage uk
dc.subject training-developmental stage uk
dc.subject consolidating stage uk
dc.subject students with disabilities uk
dc.subject self-knowledge uk
dc.subject awareness of changes uk
dc.title Особливості застосування програми розвитку міжособистісних стосунків студентів з обмеженими можливостями здоров'я uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу