Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євтух, Володимир Борисович
dc.date.accessioned 2022-12-19T08:14:13Z
dc.date.available 2022-12-19T08:14:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Євтух, В. Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету / В. Євтух // Вища освіта України. – 2021. – № 1. – С. 39-48. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2021.1(80).05 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38642
dc.description.abstract У статті розглядаються питання про роль наукових шкіл у формуванні й динаміці інтелектуальної інфраструктури університету. Подається визначення понять «наукова школа», «інтелектуальна інфраструктура», «інтелектуальна інфраструктура університету». З’ясовуються чинники та шляхи впливу діяльності наукових шкіл на розвиток інтелектуальної інфраструктури в університеті. Звертається увага на інтенсифікацію дискурсу стосовно теоретичного й практичного значення взаємодії цих двох феноменів. Особлива увага приділяється функціонуванню наукових шкіл в університетському довкіллі, зокрема при формуванні новітніх освітніх програм. Ідеться також про подолання негативних наслідків академічного інбрідінгу завдяки успішній діяльності наукових шкіл. Водночас наголошується на непересічній ролі наукових шкіл у залученні до досліджень зацікавлених із студентського середовища, у наближенні до практичних потреб навчального процесу, у розширенні можливостей університету до співробітництва поза його межами, зокрема міжнародної співпраці, у тому числі у справі формування системи соціально орієнтованого навчання. uk
dc.description.abstract The article deals with the question about the role of scientific schools during formation and dynamics of intellectual infrastructure of the university. The definition of notions «scientific school», «intellectual infrastructure», «intellectual infrastructure of the university» are discussed. The factors and the ways of an influence of scientific schools activities upon a development of an intellectual infrastructure at the university are analyzed. Special attention is paid to the intensification of a discourse concerning theoretical and practical interaction of these two phenomena. The function of scientific schools in the university milieu, in particular in formation of educational programs, is under the focus. It is also about overcoming the negative consequences of academic inbreeding due to the successful operation of scientific schools. The unique role of scientific schools in attracting interested students for research, in approaching the practical needs of the educational process, in expanding the university's opportunities for cooperation outside its borders, including international cooperation, by the way the formation of socially oriented learning are discussed too. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject академічний інбрідінг uk
dc.subject наукова школа uk
dc.subject маркери наукової школи uk
dc.subject інфраструктура uk
dc.subject інтелектуальна інфраструктура uk
dc.subject інтелектуальна інфраструктура університету uk
dc.subject освітні програми uk
dc.subject academic inbreeding uk
dc.subject educational programs uk
dc.subject infrastructure uk
dc.subject intellectual infrastructure uk
dc.subject intellectual infrastructure of the university uk
dc.subject markers of scientific school uk
dc.subject scientific school uk
dc.title Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету uk
dc.title.alternative Scientific schools in the context of the intellectual infrastructure of the university uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу