Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія і практика формування освітньої політики України з питань забезпечення якості інклюзивної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобрицька, Валентина Іванівна
dc.contributor.author Ролінська, І. О.
dc.date.accessioned 2022-12-15T12:59:00Z
dc.date.available 2022-12-15T12:59:00Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бобрицька, В. І. Теорія і практика формування освітньої політики України з питань забезпечення якості інклюзивної освіти / В. І. Бобрицька, І. О. Ролінська // Гілея: науковий вісник : [Матеріали ІІI Всеукраїнської науково-практичної заочно-дистанційної конференції «Молода наука – 2022 : соціально-освітні розвідки», 27 квітня 2022 року]. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2022. – Спецвипуск. – C. 36-37. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38621
dc.description.abstract У статті визначено, що в умовах консолідації зусиль держави, суспільства, педагогічної спільноти і пересічних громадян в утвердженні соціально-ціннісних і особистісно-ціннісних чинників модернізації української освіти важливим є формуванням нового погляду на державну освітню політику, зокрема у сфері освіти осіб з особливими потребами. Авторами виокремлено актуальні теоретичні й практичні проблеми освітньої політики України щодо забезпечення якості інклюзивної освіти на законодавчому, виконавчому на інститу-ційному рівнях. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавництво «Гілея» uk
dc.subject освітня політика uk
dc.subject якість інклюзивної освіти uk
dc.subject особи з особливими освітніми потребами uk
dc.title Теорія і практика формування освітньої політики України з питань забезпечення якості інклюзивної освіти uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу