Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особистісно-орієнтований та кластерний підходи до організації професійного навчання незайнятого населення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Криницька, Л. Я.
dc.contributor.author Дубницька, О. М.
dc.date.accessioned 2022-12-14T13:39:19Z
dc.date.available 2022-12-14T13:39:19Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Криницька Л. Я. Особистісно-орієнтований та кластерний підходи до організації професійного навчання незайнятого населення / Л. Я. Криницька, О. М. Дубницька // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи = Modern trends in development of education and science: problems and perspectives : зб. наук. праць / Гол. ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк. - Київ–Львів–Бережани–Кєльце, 2022. - Вип. 10. - С. 43-52. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38610
dc.description.abstract Проаналізовано проблему організації професійного навчання незайнятого населення.. Обґрунтовано необхідність особистісно-орієнтованого та кластерного підходів. Основними об’єднуючими позиції щодо особистісно орієнтованої освіти є характеристики: визнання людини як найвищої цінності; визнання за нею свободи вибору шляхів і способів саморозвитку, створення умов для самореалізації особистості й сприяння її готовності до позитивної самореалізації в соціумі на всіх етапах її життєдіяльності. Під час організації професійного навчання незайнятого населення важливим є кластерний підхід. Існує багато факторів, які не залежать від самих лише закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Вони лежать у площині взаємодії системи освіти з центральними і регіональними органами виконавчої влади, галузевими міністерствами, керівниками підприємств, наукових установ та громадських організацій, котрі спільними зусиллями мали б домагатися розвитку трудового потенціалу держави, адекватного потребам сьогодення. uk
dc.description.abstract The problem of organization of vocational training of the unemployed population is analyzed. The necessity of personality-oriented and cluster approaches is substantiated. The main unifying positions on personality-oriented education are the following characteristics: recognition of a person as the highest value; recognition of her freedom of choice of ways and means of self- development, creating conditions for self-realization of the individual and promoting his readiness for positive self-realization in society at all stages of his life. The cluster approach is important when organizing vocational training for the unemployed. There are many factors that do not depend only on the institutions of vocational (technical) education. They lie in the plane of interaction of the education system with central and regional executive bodies, line ministries, heads of enterprises, research institutions and public organizations, which should work together to develop the labor potential of the state, adequate to today's needs. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освітні послуги uk
dc.subject освітньо-науково-виробничий кластер uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject заклади освіти uk
dc.subject здобувачі освіти uk
dc.subject educational services uk
dc.subject educational-research-production cluster uk
dc.subject marketing uk
dc.subject educational institutions uk
dc.subject students uk
dc.title Особистісно-орієнтований та кластерний підходи до організації професійного навчання незайнятого населення uk
dc.title.alternative Personal-oriented and cluster approaches to the organization of professional training of the unemployed population uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу