Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якимович, Тетяна
dc.date.accessioned 2022-12-14T13:31:34Z
dc.date.available 2022-12-14T13:31:34Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Якимович, Т. Феменологчний підхід у дослідженні педагогічних здібностей / Т. Якимович // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи = Modern trends in development of education and science: problems and perspectives : зб. наук. праць / Гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк. - Київ–Львів–Бережани–Кєльце, 2022. - Вип. 10. - С. 37-43. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38609
dc.description.abstract Проаналізовано проблему забезпечення відбору абітурієнтів, які мають задатки і здібності до педагогічної діяльності. Метою статті є аналіз здібностей до педагогічної діяльності на основі феменологічного підходу та обґрунтування доцільності визначення задатків абітурієнтів до педагогічної діяльності. Здібності людини – це передовсім здібності до праці і навчання. Розглянуто взаємовідношення загальних і спеціальних здібностей, Обґрунтовано необхідність враховувати педагогічні та спеціальні здібності майбутніх педагогів професійного навчання. Важливим є визначення задатків абітурієнтів до педагогічної діяльності. uk
dc.description.abstract The problem of ensuring the selection of entrants who have the talents and abilities for pedagogical activities is analyzed. The aim of the article is to analyze the abilities of pedagogical activity on the basis of the phenomenological approach and substantiation of the expediency of determining the inclinations of entrants to pedagogical activity. Human abilities are, first of all, the ability to work and study. The relationship between general and special abilities is considered, the necessity to take into account pedagogical and special abilities of future teachers of professional training is substantiated. It is important to determine the inclinations of entrants to pedagogical activities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагогічні здібності uk
dc.subject задатки до педагогічної діяльності uk
dc.subject педагогі професійного навчання uk
dc.subject феменологічний підхід uk
dc.subject здобувачі освіти uk
dc.subject pedagogical abilities uk
dc.subject inclinations to pedagogical activity uk
dc.subject teachers of professional training uk
dc.subject phenomenological approach uk
dc.subject students uk
dc.title Феменологчний підхід у дослідженні педагогічних здібностей uk
dc.title.alternative Femenological approach in the study of pedagogical abilities uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу