Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мультикультурна/міжкультурна освіта та евалюація: поля взаємодії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євтух, Володимир Борисович
dc.contributor.author Євтух, Олексій Володимирович
dc.date.accessioned 2022-12-13T12:05:33Z
dc.date.available 2022-12-13T12:05:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Євтух, В. Б. Мультикультурна/міжкультурна освіта та евалюація: поля взаємодії / В. Б. Євтух, О. В. Євтух // Гілея : науковий вісник. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2022. – Вип. 9 (176). – С. 79-85. - https://doi.org/10.31392/Hileya-HISTORICAL-2022.9(176).12 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38600
dc.description.abstract У статті з’ясовуються поля перетину й активної взаємодії мультикультурної/міжкультурної освіти та евалюації. Розкриваються контенти обох феноменів. За характером наповнення контенту вони є соціокультурними феноменами, оскільки культурницький компонент складає їхню структуроутворюючу основу. Автори підкреслюють, що поля перетину і взаємодії варто шукати у особливостях функціонування феноменів у конкретних соціокультурних контекстах. Звертається увага на те, що мультикультурна/міжкультурна освіта та евалюація представляють собою складні багатовимірні конструкти, тому їхнє дослідження має базуватися на знаннях, здобутих філософією, соціологією, політологією, культурологією, економічними науками. Зазначається, що взаємодія двох феноменів поліпшує якість їхнього функціонування, а засадами цієї взаємодії є міждисциплінарність та закладене у їхній сутності прагнення формувати атмосферу безконфліктного розвитку, особливо в етнічно диверсифікованих суспільствах. uk
dc.description.abstract The article identifies points of intersection and active interaction of multicultural/intercultural education and evaluation. The contents of both phenomena are revealed. By the nature of content filling, they are socio-cultural phenomena, since the cultural component is their structural basis. The authors emphasize that points of intersection should be sought in the peculiarities of the functioning of phenomena in specific sociocultural contexts. Attention is drawn to the fact that multicultural/intercultural education and evaluation are complex multidimensional constructs, so their research should be based on knowledge gained in philosophy, sociology, political science, cultural studies, and economic sciences. It is noted that the interaction of the two phenomena improves the quality of their functioning, and the foundations of this interaction are interdisciplinarity and the inherent desire to create an atmosphere of conflict-free development, especially in ethnically diverse societies. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавництво «Гілея» uk
dc.subject мультикультурна/міжкультурна освіта uk
dc.subject евалюація uk
dc.subject соціокультурна перспектива uk
dc.subject міджисциплінарність uk
dc.subject взаємодія uk
dc.subject multicultural/intercultural education uk
dc.subject evaluation uk
dc.subject sociocultural perspective uk
dc.subject interdisciplinarity uk
dc.subject interaction uk
dc.title Мультикультурна/міжкультурна освіта та евалюація: поля взаємодії uk
dc.title.alternative Multicultural/intercultural education and evaluation: fields of interaction uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу