У статті висвітлено проблеми професійної підготовки менеджерів туризму. На факультетах підготовки фахівців туристичної галузі закладів вищої освіти, постійно ведуться пошуки шляхів удосконалення підготовки майбутніх менеджерів туризму, очевидно, що завданням закладів, які готують фахівців туристичної галузі, має стати формування висококваліфікованих фахівців, спроможних до вирішення й виконання складних завдань, та ведення інноваційно-інвестиційної діяльності на туристичних підприємствах та закладах освіти. Розглянуто інноваційно-інвестиційний аспект. Як один із вагомих чинників становлення майбутнього професіонала у сучасних професійних умовах, та вагомий показник здатності майбутнього менеджера туризму нетрадиційно вирішувати ряд управлінських та освітніх завдань в напрямку покращення та розвитку туристичної галузі, регіону, фірми, закладу.
Висвітлено основні компетенції та педагогічну специфіку підготовки майбутнього менеджера до інноваційно-інвестиційної діяльності в туризмі. Куди можна віднести, комунікабельність і вміння працювати з людьми, компетентність у галузі інноваційної спеціалізації підприємства, що передбачає наявність знань з питань технології інноваційних процесів, уміння застосовувати економічні методи. Визначено роль актуалізації спільної основи в підготовці педагогічних і туристських кадрів. Коли менеджер туризму зацікавлений у формуванні туристичного продукту на місцевому рівні, а педагогічний фахівець – у спрямуванні шкільної, позакласної роботи у професійно-орієнтованому туристичному напрямі. Науково-педагогічне забезпечення та практика освітніх орієнтирів інноваційно-інвестиційної діяльності майбутнього менеджера туризму полягають у змозі поєднувати в собі якості управлінця, організатора, маркетолога, творчої особистості, педагога, психолога, спеціаліста із реклами та багато іншого. На успішність його діяльності вплинуть наявність таких здібностей, як: стратегічне мислення, вміння планувати роботу, прогнозувати, цілеспрямованість, проектування цілей, уміння успішно реалізовувати ідеї, новаторство та здатність приймати рішення.
В статье освещены проблемы профессиональной подготовки менеджеров туризма. На факультетах подготовки специалистов туристической отрасли высших учебных заведений, постоянно ведутся поиски путей совершенствования подготовки будущих менеджеров туризма, очевидно, что задачей заведений, которые готовят специалистов туристической отрасли, должно стать формирование высококвалифицированных специалистов, способных к решению и выполнения сложных задач, и ведения инновационно-инвестиционной деятельности на туристических предприятиях и учебных заведениях. Рассмотрены инновационно-инвестиционный аспект. Как один из весомых факторов становления будущего профессионала в современных профессиональных условиях, и весомый показатель способности будущего менеджера туризма нетрадиционно решать ряд управленческих и образовательных заданий в направлении улучшения и развития туристической отрасли, региона, фирмы, учреждения. Показаны основные компетенции и педагогическую специфику подготовки будущего менеджера к инновационно-инвестиционной деятельности в туризме. Куда можно отнести, коммуникабельность и умение работать с людьми, компетентность в области инновационной специализации предприятия, предполагает наличие знаний по вопросам технологии инновационных процессов, умение применять экономические методы. Определена роль актуализации общей основы в подготовке педагогических и туристских кадров. Когда менеджер туризма заинтересован в формировании туристического продукта на местном уровне, а педагогический специалист – в направлении школьной, внеклассной работы в профессионально-ориентированном туристическом направлении. Научно-педагогическое обеспечение и практика образовательных ориентиров инновационно-инвестиционной деятельности будущего менеджера туризма состоят в сочетании качества управленца, организатора, маркетолога, творческой личности, педагога, психолога, специалиста по рекламе и многое другое. На успешность его деятельности повлияют наличие таких способностей, как: стратегическое мышление, умение планировать работу, прогнозировать целенаправленность, проектирование целей, умение успешно реализовывать идеи, новаторство и способность принимать решения.
The article outlines the problems of professional training of tourism managers. The faculties of training of tourism specialists in higher education institutions are constantly looking for ways to improve the training of future tourism managers, and it is obvious that the task of institutions that train specialists in the tourism industry should be the formation of highly qualified professionals capable of solving and performing complex tasks, as well as conducting innovation and investment activities at tourism enterprises and educational institutions. The innovation and investment aspect is considered. As one of the important factors of becoming a future professional in modern professional conditions, and a significant indicator of the ability of the future tourism manager to unconventionally solve a number of management and educational tasks in the direction of improving and developing the tourism industry, region, company, institution. The main competencies and pedagogical specifics of preparing the future manager for innovation and investment activities in tourism are outlined. These include sociability and ability to work with people, competence in the field of innovative specialization of the enterprise, which requires knowledge of technology of innovation processes, the ability to apply economic methods.
The role of actualization of a common basis in preparation of pedagogical and tourist staff is defined. When the tourism manager is interested in the formation of a tourist product at the local level, and the pedagogical specialist – in the direction of school, extracurricular activities in the professionally-oriented tourism area. Scientific and pedagogical support and practice of educational guidelines of innovation and investment activities of the future tourism manager are able to combine the qualities of manager, organizer, marketer, creative personality, teacher, psychologist, advertising specialist and much more. The success of his activity will be influenced by the presence of such abilities as: strategic thinking, ability to plan work, forecast, purposefulness, goal setting, ability to successfully implement ideas, innovation and decision-making ability.