Доведено, що сучасна позашкільна освіта – дієвий чинник не тільки формування в особистості відповідального ставлення до майбутньої професії, але й важливий засіб розвитку в них свідомого і творчого ставлення до праці. Цьому значною мірою сприяє самостійне конструювання індивідом різних варіантів власного професійного майбутнього. Водночас позашкільна освіта відкриває перед ним простір вільного вибору освітньої сфери, виду, типу та форми майбутньої діяльності, забезпечуючи умови для самовизначення й успішної самореалізації. Закріплення такого усвідомлення людиною власної траєкторії розвитку відбувається завдяки праці. Тому реалізація функції трудового виховання особистості є невід'ємною засадою діяльності закладів позашкільної освіти.
Доказано, что современное внешкольное образование – действенный фактор не только формирование у личности ответственного отношения к будущей профессии, но и важное средство развития у них сознательного и творческого отношения к труду. Этому в значительной степени способствует самостоятельное конструирование индивидом различных вариантов собственного профессионального олекцій. Одновременно внешкольное образование открывает перед ним пространство олекційно выбора образовательной сферы, вида, типа и формы будущей деятельности, обеспечивая условия для самоопределения и успешной самореализации. Закрепление такого осознания человеком собственной траектории развития происходит благодаря труду. Поэтому реализация функции трудового воспитания личности является неотемлемой основой деятельности учреждений внешкольного образования.
It was proven that modern school education is an effective factor not only in shaping the individual responsible attitude to their future profession, but also an important means of developing their creative and conscientious attitude to work. This is greatly contributed by the construction of independent individual’s different options of their own professional future. Simultaneously school education opens up a space of free choice of the educational sphere, kind, type and form of future activities, providing the conditions for self-determination and personal fulfillment. Securing such a man’s awareness of his own path of development is due to the work. Therefore, the implementation of the functions of labor education is integral personality bedrock of institutions of adult education.