Стаття присвячення визначенню позицій щодо системної розробки структурування змісту освітньої галузі “Технологія” в основній школі. У статті концентрується увага на основних принципах відбору змісту навчального матеріалу за віковими показниками і завдань, які будуть стояти у майбутньому перед освітньою галуззю “Технологія”, та позицій щодо створення комплексу певних систем навчання. Реалізації в загальноосвітніх навчальних закладах нових підходів щодо формування інваріантної і варіативної частини програми “Трудове навчання” також знайшли відображення у змісті статті.
Статья посвящение определению олекці по системной разработке структурирования содержания образовательной отрасли “Технология” в основной школе. В статье концентрируется внимание на основных принципах отбора содержания учебного материала исходя из возрастных показателей учеников и задач, которые будут стоять в будущем перед образовательной отраслью “Технология”, и позиций по созданию комплекса определенных систем обучения. Реализации в общеобразовательных учебных заведениях новых подходов к формированию инвариантной и вариативной части программы “Трудовое обучение” также нашли отражение в содержании.
Article on the definition of positions on the development of the system of structuring the content of the education industry “Technology” in the primary school. The article focuses attention on the basic principles of selection of the content of educational material on the basis of age-specific students and the tasks that will stand in the future to the educational sector “Technology”, and positions to create a certain complex learning systems. Implementation in secondary schools for new approaches to the formation of invariant and variable part of the program “Labour Studies” is also reflected in the content.