Глобалізація, розвиток технічних засобів комунікації, дефіцит часу а також утворення міжнародних зв’язків висувають свої вимоги до викладання іноземної мови, зокрема до відбору лексичного матеріалу з огляду на потреби професійної комунікації тих, хто навчається. У статті аналізуються сучасні вимоги до студентів немовних ВНЗ стосовно рівня володіння іноземною мовою, вивчається комунікація у майбутніх фахівців у професійному середовищі, особливості інтелектуальної діяльності студентів на заняттях, також розглядаються можливості лінгвокраїнознавчого підходу у формуванні іншомовної комунікативної компетенції з опорою на інтелектуальні уміння студентів. Зважаючи на відкритість світового ринку праці сьогодні та беручи до уваги високий попит на фахівців різних галузей, зокрема англомовних, автор статті зробила спробу визначити основні тенденції осучаснення та актуалізацію лексичного матеріалу у навчальному процесі.
Глобализация, развитие технических средств коммуникации, олекці времени ставят перед преподавателем иностранного олек оле цели и требования относительно отбора олекці материала, необходимого для осуществления дальнейшего эффективного профессионального общения. Автор статьи анализирует требования современного мира к олек олекційно студентов неязыковых вузов по иностранному олек, изучает коммуникацию будущих специалистов на профессиональные темы, особенности интеллектуальной деятельности студентов, рассматривает в этом ключе возможности линвгострановедческого олекц к изучению иностранных языков.
The contemporary situation of increasing number of international contacts in various areas of human life shows the inevitability of changing the approach to teaching foreign language. Thus development of professional communicative competence is becoming an essential and universal tool for achieving success in professional, productive life. This paper deals with some of the intricacies involved in the study of pedagogical effectiveness in learning foreign language for professional competence. The article analyzes modern requirements to forming linguistic competence, intellectual abilities and communicative competence. The author also focuses on the peculiarities of training the non-philology students for the intercultural communication and essential role of cross-cultural orientation in teaching to meet the modern demands.