Аналізуються особливості формування інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів, вчителів та соціальних працівників; серед особливостей цих процесів автор вирізняє, насамперед, важливість доступу до (та освоєння) інформаційно стиснутого соціального досвіду поколінь. Традиції, звичаї народу, особливості його ментальності, що виявляються, насамперед у побуті, є тією первинною базою і одночасно джерелом, з якого соціальний педагог черпає моделі, підходи, способи роботи з людьми різного вікового, майнового, релігійного і т. п. статусу. Інформаційна культура соціального педагога має включати в себе глибокий загальнолюдський почуттєвий сегмент, який забезпечує людське і людяне ставлення до своїх реципієнтів, співпереживання їх долі і перспективи входження в суспільну цілісність.
Анализируются особенности формирования информационной культуры будущих социальных педагогов, учителей и социальных работников; среди особенностей этих процессов автор выделяет, в первую очередь, важность доступа к (и освоению) информационно сжатому социальному опыту поколений. Традиции, обычаи народа, особенности его ментальности, которые проявляются, в первую очередь в быту, является той первичной базой и одновременно источником, из которого социальный педагог черпает модели, подходы, способы работы с людьми разного векового, имущественного, религиозного и тому подобное статусу. Информационная культура социального педагога должна включать в себя глубокий общечеловеческий чувственный сегмент, который обеспечивает человечность и человеческое отношение к своим реципиентам, сопереживание их судьбы и перспективы вхождения в общественную целостность.
The features of forming of informative culture of future social teachers, teachers and social workers are analysed; among the features of these processes an author selects, above all things, importance of access to (and to mastering) the informatively compressed social experience of generations. Traditions, consuetudes of people, features of his mentality, which show up, above all things in the way of life, is a that primary base and simultaneously source, from which a social teacher ladles models, approaches, methods of work with the people of raznogo age-old, property, religious and others like that to status. The informative culture of social teacher must plug in itself a deep common to all mankind perceptible segment which provides humaneness and human relation to the recipients, soperezhivanie of their fate and prospect of included, in public integrity.