У статті розглянуто особливості питання формування готовності майбутніх учителів інформатики до здійснення контрольно-оцінювальної діяльності (КОД) її понятійного і сутнісного змісту, що пов’язані із суперечностями сьогодення і підготовкою до педагогічного оцінювання в навчальному процесі. У контексті проблематики процесу професійної підготовки учителів інформатики необхідно не тільки формувати предметні знання й уміння, але й сприяти розвитку тих особистісних якостей, які дозволять їм у майбутньому виконувати нові педагогічні завдання. Визначені структурні компоненти, принципи і функції педагогічної підготовки до професійної діяльності. Водночас автор аналізує психолого-педагогічну, та методичну літературу із зазначеної проблематики та констатує, що КОД учителя є вагомим компонентом у структурі навчально-виховного процесу та особистісного розвитку учнів. У статті досліджувалися окремі питання сучасної теорії цієї проблеми, зокрема: змісту та завдань оцінювання, його місця в структурі педагогічної взаємодії учителя й учнів.
В статье рассмотрены особенности формирования готовности будущих учителей информатики к осуществлению контрольно-оценочной деятельности ее понятийного содержания, связанные с противоречиями действительности и подготовкой к педагогическому оцениванию в учебном процессе. В контексте проблематики процесса профессиональной подготовки учителей информатики необходимо не только формировать предметные знания и умения, но и способствовать развитию тех личностных качеств, которые позволят им в будущем выполнять новые педагогические задачи. Определены структурные компоненты, принципы и функции педагогической подготовки к профессиональной деятельности.
Автор, анализируя психолого-педагогическую и методическую литературу по данной проблематике и констатирует, что КОД учителя является весомым компонентом в структуре учебно-воспитательного процесса и личностного развития учащихся. В статье исследовались отдельные вопросы современной теории этой проблемы, в частности: определение сущности, функций и задач оценивания; его места в структуре педагогического взаимодействия учителя и учеников.
In the article the features questions formation of future science teachers to exercise control and assessment of its conceptual and substantive content related to the contradictions present and preparing for the educational assessment in the classroom. In the context of issues of process training science teachers should not only form the subject knowledge and skills, but also promote the development of personal qualities that will help them in the future to fulfill new educational problems. The structural components, principles and functions of pedagogical preparation for professional careers. Analyzing the psychological-pedagogical and methodological literature on this issue and states that the control teacher is a significant component in the structure of the educational process and personal development of students. In the article some issues of the modern theory of the problem, in particular: the definition of the nature, functions and objectives of the evaluation; its place in the structure of pedagogical interaction of teachers and pupils.