У статті розглядаються особливості навчання професійно спрямованого діалогічного мовлення іноземних студентів транспортних спеціальностей. Дається характеристика професійно спрямованого діалогу. Доводиться доцільність використання тексту за спеціальністю для створення ситуації навчально-професійного спілкування. Аналізуються рівні сформованості навичок діалогічного мовлення на 1-4 курсах навчання. Характеризується діалогічне мовлення у порівнянні з монологічним мовленням. Описуються критеріальні підходи до визначення класифікацій діалогів. Акцентується увага на моделюванні ситуацій для розвитку мовленнєвих навичок. Стверджується думка про важливість вироблення якості говоріння у студентів.
В статье рассматриваются особенности обучения профессионально направленной диалогической речи иностранных студентов транспортных специальностей. Дается характеристика профессионально направленного диалога. Аргументируется целесообразность использования текста по специальности для создания ситуации учебно-профессионального общения. Анализируются уровни сформированности навыков диалогической речи на 1-4 курсах обучения. Характеризуется диалогическая речь в сравнении с монологической речью. Описываются критериальные подходы к определению классификаций диалогов. Акцентируется внимание на моделировании ситуаций для развития речевых навычек. Утверждается мысль о важности выработки качества говорения у студентов.
The features of teaching of professionally directed dialogue speech for foreign students of transport specialties are discussed in the article. The description of the professionally directed dialogue is given. The advisability of using text of the specialty for the creation of the situation professional communication is argumented. The levels of the development skills of dialogical speech on 1-4 training courses are analyzed. Dialogical speech compared to the monologue speech is characterized. Different approaches to the defining of criterion for classification of dialogues are described. Attention is focused on modeling situations for the development speech skills. The importance of the development skills of dialogical speech for foreign students is noted.