Стаття присвячена проблемі розвитку мовлення у розумово відсталих дітей. У статті проаналізовані різні погляди науковців щодо визначення специфічних порушень мовлення та особливостей засвоєння розумово відсталими дошкільниками системи фонетичних, лексичних і граматичних узагальнень, що позначаються на стані їхнього імпресивного та експресивного мовлення.
Статья посвящена проблеме развития речи умственно отсталых детей. В статье проанализированы различные взгляды ученых относительно определения специфических нарушений речи и особенностей усвоения умственно отсталыми дошкольниками системы фонетических, лексических и грамматических обобщений, которые влияют на состояние их импрессивной и экспрессивной речи.
The article deals with the problem of broadcasting in mentally retarded children. The article analyzes the different views of scientists to determine the specific features of Language and assimilation mentally retarded preschoolers system of phonetic, lexical and grammatical generalizations that affect the condition of their impressive and expressive speech.