У статті розглянуто особливості компетентнісного підходу до підготовки майбутніх вчителів технологій та професійного навчання; досліджено вимоги освітньо-кваліфікаційної характеристики бакалавра напряму підготовки 6.010103. Технологічна освіта та 6.010104 Професійна освіта в галузі комп’ютерних технологій; проаналізовано поняття компетентності та комп’ютерної компетенції; виявлено сутність компетентності майбутнього учителя технологій та професійного навчання з використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності; сформульовано поняття комп’ютерної компетенції; визначено основні знання, уміння та навички, що входять до змісту комп’ютерної компетенції майбутнього вчителя технологій та професійного навчання.
В статье рассмотрены особенности компетентностного подхода к подготовке будущих учителей технологий и профессионального обучения; исследовано требования образовательно-квалификационной характеристики бакалавра направления подготовки 6.010103. Технологическое образование и 6.010104. Профессиональное образование в отрасли компьютерных технологий; проанализировано понятие компетентности и компьютерной компетенции; обозначены составляющие компетентности будущего учителя технологий и профессионального обучения в использовании компьютерных технологий в профессиональной деятельности; сформулировано понятие компьютерной компетенции; определено основные знания, умения и навыки, которые входят в содержание компьютерной компетенции будущего учителя технологий и профессионального обучения.
In the article the features competency approach to training future teachers of technology and training; investigated claims educational qualification characteristics bachelor field of study 6.010103. Technological education and 6.010104 Vocational education in computer technology; the notion of computer competence and competence; the essence of the future teacher technology competencies and training on the use of computer technologies in professional activity. The concept of computer competence; the basic knowledge and skills that make up the content of computer competence of future teachers of technology and training.