У статті аналізується самоставлення керівника навчального закладу як емоційний компонент самосвідомості. Відзначається значення самоставлення для процесів відновлення та збереження психологічного, фізичного, соціального здоров’я. Доведено, що колективи, які очолюють керівники із високим рівнем домагань і адекватним самоставленням мають більш високий рівень корпоративної культури, ніж організації, які очолюють керівники із низьким рівнем мотивації до досягнення життєвого успіху.
В статье анализируется самоотношение руководителя ученого заведения как эмоциональный компонент самосознания. Отмечается значение самоотношения для процес сов восстановления и сохранения психологического, физического, соціального здоров’я. Доказано, что коллектив, который возглавляется руководителем с высоким уровнем притязаний и адекватным самоотношением имеет болем високий урівень корпоративной культуры, чем организации, которые возглавляют руководители с низким уровнем мотивации к достижению жизненных успехов.
The article analyzes the self-head scientist places as the emotional component of consciousness. Notes the importance of the self-owls processes for restoration and preservation of psychological, physical, sotsіalnogo Zdorov’ya. We prove that the group, which is chaired by the head of the high level of claims and adequate self-relation is Bol temple urіven corporate culture than organizations that are headed by heads with low motivation to achieve success in life.