Проблема використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу нині є досить актуальною. З використанням комп’ютерних засобів, зокрема карт знань, у дітей підвищується уважність та інтерес до уроку, адже саме за допомогою різноманітних яскравих кольорів, анімації, звуку та динаміки малюнків можна відтворити реальні історії. Тому вихователь дошкільного закладу повинен вміти підбирати, гармонійно поєднувати, використовувати та створювати актуальний для дітей дошкільного віку зміст. На курсах підвищення кваліфікації вихователів дошкільних закладів основний акцент зроблено на особливостях використання технічних характеристик комп’ютера та використання навчального програмного забезпечення в процесі роботи з дітьми.
The problem of using information and communication technologies in the educational process of preschool education is now quite relevant. With the use of computer tools, including knowledge maps, children increase their attention and interest in the lesson, because it is through a variety of bright colors, animations, sound and dynamics of drawings that you can recreate real stories. That is why the educator of the preschool institution must be able to select, harmoniously combine, use and create relevant content for preschool children. In the advanced training courses for preschool educators, the main emphasis is placed on the peculiarities of the use of computer technical characteristics and the use of educational software in the process of working with children.