Організація самостійної роботи студентів стає ключовим питанням педагогіки,
психології і методики, як наслідок, постає необхідність принципової перебудови і
вдосконалення навчально-виховного процесу у вищій школі. У статті проаналізовано кілька підходів щодо місця і ролі самостійної роботи в навчальному процесі. Розглянуто організацію самостійної роботи студентів у процесі навчання курсу «Комп’ютерна математика» у педагогічному університеті. Показано, що самостійна робота студентів у процесі навчання комп’ютерної математики, здатна ефективно покращити усі компоненти професійної підготовки майбутнього вчителя інформатики.
Организация самостоятельной работы студентов становится ключевым вопросом
педагогики, психологии и методики, как следствие, возникает необходимость принципиальной перестройки и совершенствования учебно-воспитательного процесса в высшей школе. В статье проанализировано несколько подходов относительно места и роли самостоятельной работы в учебном процессе. Рассмотрена организация самостоятельной работы студентов в процессе
обучения курса «Компьютерная математика» в педагогическом университете. Показано, что самостоятельная работа студентов в процессе обучения компьютерной математики, способна эффективно улучшить все компоненты профессиональной подготовки будущего учителя информатики.
Organization of independent work of students becomes the key issue of pedagogy, psychology and methodology. That is why, there is a need for fundamental restructuring and improve the educational process in higher education. The paper analyzes several approaches regarding the place and role of independent work in the educational process. It is shown the organization of independent work of students in the learning process of the course "Computer Mathematics" at the pedagogical university. Also it is shown that the independent work of students in the learning process of computer mathematics,
can effectively improve all components of training of future computer science teachers.