В статті на прикладі вивчення теми "Електронні презентації" даються метооичш рекомендації, які сприятимуть умінню спланувати і здійснити науковий пошук, розробити замисел, організувати і здійснити дослідно-експериментальну роботу>, зацікавити студента до навчання і отримання задоволення від результатів виконання. Описані основні принципи розробки е.іектронних презентацій. Описано основні етапи розробки і створення власної презентації, в процесі чого студенти виконують роботу, в якій перевіряється сформованість наступних знань і умінь: теоретичних положень когнітивної психології про методи пізнання, уміння реалізації ідеї, процесу, поняття мультимедіа-засобами, уміння використовувати програмно-технічне забезпечення мультимедіа-технології, уміння використовувати глобальну мережу Іпіетеї для пошуку необхідних даних і їх цілеспрямованого застосування в мультимедійній презентації. В результаті цього сту оент впевнено користується новітніми інформаційними технологіями, що в подальшому навчання знімлс проблеми у використанні мультимедійних пристроїв та програмних засобів.
В статье на примере изучения темы ‘'Электронные презентации” даются методические рекомендации, которые будут способствовать умению спланировать и осуществить научный поиск, разработать замысел, организовать и осуществить опытно экспериментальную работу, заинтересовать студента к учебе и получению удовлетворения от результатов выполнения. Описаны основные принципы разработки электронных презентаций. Описаны основные этапы разработки и создания собственной презентации, в процессе чего студенты выполняют работу, в которой проверяется сформированностъ следующих знаний и умений: теоретических положений когнитивной психологии о методах познания, умения реализации идеи, процесса, понятия средствами мультимедиа, умения использовать программно техническое обеспечение мультимедиа - технологии, умения использовать глобальную сеть 1п1ете1 для поиска необходимых данных и их целеустремленного приложения в мультимедийной презентации. В результате этого студент уверенно пользуется новейшими информационными технологиями, что в дальнейшем снимает проблемы в использовании мультимедийных устройств и программных средств.
In the article on the example of study of the theme "Electronic presentations" there are given the methodical recommendations that will assist the ability to plan and carry out a scientific search, develop a project, organize and carry out the experimental work skillfully, to interest a student in the studies and receipt of satisfaction from the results of implementation. The basic principles of development of electronic presentations are described. The principal stages of development and creation of someone's own presentation are described. In this process the students implement the work in which the formation oj the following knowledges and abilities is checked up: theoretical items of cognitive psychology about the methods of cognition, ability to realize the idea, process, concepts by the tools of multimedia, abilities to use software multimedia - technologies, abilities to use the global network of Internet for the search of necessary data and their purposeful application in multimedia presentation. As a result a student uses the up-to-date informational technologies confidently, that in future removes problems in the usage of multimedia devices and software tools.