Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування музично-ритмічної компетентності майбутніх учителів музики та хореографії

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ван Юаньсінь
dc.date.accessioned 2022-08-30T08:10:31Z
dc.date.available 2022-08-30T08:10:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ван Юаньсінь. Формування музично-ритмічної компетентності майбутніх учителів музики та хореографії : анотація дис. ... докт. філос. : 01 Освіта, за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Ван Юаньсінь ; Міністерство освіти і науки України, НПУ імені М.П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 12 арк. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37886
dc.description.abstract У дисертації досліджено актуальну проблему формування музично- ритмічної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії в процесі фахової підготовки, враховано сучасні гуманістичні тенденції, що детермінують наявність певного комплексу професійно-особистісних якостей у суб’єктів мистецької освіти. Проаналізовано значення формування музично-ритмічної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії для здійснення продуктивної діяльності з учнями. У змісті поняття «музично-ритмічна компетентність» враховано міждисциплінарні зв’язки, специфіка виконання музичних творів для учнів шкільного віку, а також досягнення сучасної інформаційної техніки. З огляду на це, сформованість у студентів факультетів мистецтв музично-ритмічної компетентності доцільно розглядати як одну з важливих фахових характеристик сучасного вчителя музики та хореографії. Проведений аналіз змісту та сутності музично-ритмічної компетентності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів здійснений на основі системно-ціннісного, акмеологічного, конструктивного, гедоністичного, креативного підходів. uk
dc.description.abstract The dissertation investigates the current problem of formation of musical- rhythmic competence of future teachers of music and choreography in the process of professional training, takes into account modern humanistic tendencies that determine the presence of a certain set of professional and personal qualities in art education. The significance of the formation of musical-rhythmic competence of future teachers of music and choreography for productive activities with students is analyzed. The concept of "musical-rhythmic competence" takes into account interdisciplinary links, the specifics of performing musical works for school-age students, as well as the achievements of modern information technology. In view of this, the formation of students of the faculties of arts of musical-rhythmic competence should be considered as one of the important professional characteristics of a modern teacher of music and choreography. The analysis of the content and essence of musical-rhythmic competence of students of faculties of arts of pedagogical universities is carried out on the basis of system-value, acmeological, constructive, hedonistic, creative approaches. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject музично-ритмічна компетентність uk
dc.subject майбутні вчителі музики та хореографії uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject компонентна структура uk
dc.subject методична модель uk
dc.subject експеримент uk
dc.subject musical-rhythmic competence uk
dc.subject future teachers of music and choreography uk
dc.subject professional training uk
dc.subject component structure uk
dc.subject methodical model uk
dc.subject experiment uk
dc.title Формування музично-ритмічної компетентності майбутніх учителів музики та хореографії uk
dc.title.alternative Formation of musical-rhythmic competence of future teachers of music and choreography uk
dc.type Abstract for the dissertation uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics