Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до творчо-інтерпретаційної роботи зі шкільними хоровими колективами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ван Хайлун
dc.date.accessioned 2022-08-29T12:38:33Z
dc.date.available 2022-08-29T12:38:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ван Хайлун. Методика формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до творчо-інтерпретаційної роботи зі шкільними хоровими колективами : анотація дис. ... докт. філос. : 01 Освіта, за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Ван Хайлун ; Міністерство освіти і науки України, НПУ імені М.П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 14 арк. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37885
dc.description.abstract У дисертації досліджено актуальну проблему формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до творчо-інтерпретаційної роботи зі шкільними хоровими колективами з врахуваннямсучасних гуманістичних тенденцій мистецької освіти.Проаналізованодіяльність майбутнього вчителя музичного мистецтва з позиції проведення музично-теоретичного аналізувокально-хорових творів, призначених для виконання школярами та здійснення поетапної роботи над визначенням інтерпретаційних особливостей цих творів з урахуванням фізіологічних та співацьких особливостей учнів шкільного віку, їх загального музичного розвитку. З огляду на це, актуалізується роль інтерпретації вокально-хорових творів, якхудожньо- звукової реалізації музичного тексту в процесі виконання,що забезпечує цілісне розуміння творів,їхнє творче збагачення та відтворення у виконавській діяльності.Проведений аналіз змісту та сутності інтелектуально-творчої готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи зі шкільними хоровими колективами здійснений на основі системно-інтеграційного, комунікативного, рефлексивно-усвідомленого, конструктивного та творчо- пошуковогонаукових підходів. uk
dc.description.abstract In the dissertation the actual problem of formation of readiness of future teachers of musical art to creative and interpretive work with school choirs taking into account modern humanistic tendencies of art education is investigated. The activity of the future music teacher is analyzed from the standpoint of music-theoretical analysis of vocal and choral works intended for performance by students and step-by-step work on determining the interpretive features of these works taking into account physiological and singing features of schoolchildren, their general musical development. In view of this, the role of interpretation of vocal and choral works as an artistic and sound realization of a musical text in the process of performance is actualized, which provides a holistic understanding of works, their creative enrichment and reproduction in performance. The analysis of the content and essence of intellectual and creative readiness of future music teachers to work with school choirs is carried out on the basis of system-integration, communicative, reflective-conscious, constructive and creative research approaches. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk
dc.subject готовність uk
dc.subject творча інтерпретаційна робота uk
dc.subject шкільніхорові колективами uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject futureteachersofmusicart uk
dc.subject readiness uk
dc.subject creativeinterpretivework uk
dc.subject schoolchoirs uk
dc.subject pedagogicalconditions uk
dc.subject step-by-stepmethods uk
dc.title Методика формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до творчо-інтерпретаційної роботи зі шкільними хоровими колективами uk
dc.title.alternative Methods of forming the readiness of future teachers of music to creative and interpretive work with school choirs uk
dc.type Abstract for the dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу