ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Тянь Лінь | |
dc.date.accessioned | 2022-08-29T12:24:52Z | |
dc.date.available | 2022-08-29T12:24:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Тянь Лінь. Методика формування вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання : анотація дис. ... докт. філос. : 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Тянь Лінь ; Міністерство освіти і науки України, НПУ імені М.П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 16 арк. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37883 | |
dc.description.abstract | У дисертації теоретично обґрунтовано та визначено науково-теоретичні основи формування вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання, конкретизовано сутність та змістове наповнення комплексу вокально-технічних умінь, висвітлено результати дослідно- експериментальної роботи, які дозволяють констатувати про ефективність методичної стратегії, розробленої та застосованої для розв’язання цієї актуальної проблеми фахового навчання студентів музично-педагогічних ЗВО. Реалізація шляхів вирішення означеної проблеми актуалізована на основі розроблення, апробації та упровадження поетапної методики формування вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики як дієвого засобу підвищення рівня вокально-технічної підготовленості студентів до провадження фахової діяльності. Розкрито зміст та визначено педагогічний потенціал фахового навчання студентів музично-педагогічних ЗВО щодо формування в них вокально-технічних умінь. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation theoretically substantiates and defines the scientific and theoretical foundations for the formation of the vocal and technical skills of the future music teacher in the process of vocational training, concretizes the essence and content of the complex of vocal and technical skills, highlights the results of experimental work, which make it possible to state the effectiveness of the methodological strategy developed and used to solve this urgent problem of professional training of students of musical and pedagogical HEIs. The implementation of ways to solve this problem is updated on the basis of the development, testing and implementation of a step-by-step methodology for the formation of vocal and technical skills of a future music teacher as an effective means of increasing the level of vocal and technical readiness of students for the production of professional activities. The content is revealed and the pedagogical potential of professional training of students of musical and pedagogical HEIs on the formation of vocal and technical skills in them is determined. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | вокально-технічні уміння | uk |
dc.subject | фахове навчання майбутнього вчителя музики | uk |
dc.subject | висока співацька позиція | uk |
dc.subject | комплекс | uk |
dc.subject | групи умінь | uk |
dc.subject | фази інтерпретаційної діяльності | uk |
dc.subject | vocal and technical skills | uk |
dc.subject | professional training of a future music teacher | uk |
dc.subject | high singing position | uk |
dc.subject | complex | uk |
dc.subject | groups of skills | uk |
dc.subject | phases of interpretive activity | uk |
dc.title | Методика формування вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання | uk |
dc.title.alternative | Methodology of formation of vocal-technical skills of future music teacher in the process of professional training | uk |
dc.type | Abstract for the dissertation | uk |