Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Міжпредметні зв’язки в проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентнісного навчання фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коростельова, Євгенія Юріївна
dc.date.accessioned 2022-08-29T12:16:39Z
dc.date.available 2022-08-29T12:16:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Коростельова Євгенія Юріївна. Міжпредметні зв’язки в проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентнісного навчання фізики : анотація дис. ... докт. філос. : 011 Освітні, педагогічні науки / Коростельова Євгенія Юріївна ; Міністерство освіти і науки України, НПУ імені М.П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 12 арк. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37881
dc.description.abstract Концепцією реалізації державної політики у сфері загальної середньої освіти «Нова українська школа» (НУШ) на період до 2029 року передбачено реформування змісту й структури загальної середньої освіти України, удосконалення технологій навчання на основі компетентнісного підходу з урахуванням досвіду провідних країн світу. Перехід до компетентнісного та особистісно-орієнтованого навчання спрямований на вміння вчитися впродовж життя, критично та творчо мислити, працювати в командах, спілкуватися в полікультурному середовищі, що буде необхідним для успішної самореалізації в майбутньому, а також для формування конкурентоспроможного випускника. uk
dc.description.abstract The concept of the state policy implementation in the field of general secondary education reform "New Ukrainian School" (NUS) for the period up to 2029 provides for the content and structure of general secondary education reform in Ukraine, improvement of learning technologies based on a competency approach taking into account the experience of leading countries. The transition to competence and personality-oriented teaching is aimed at the ability to learn throughout life, think critically and creatively, work in teams, communicate in a multicultural environment, which will be necessary for successful future self- realization and the formation of a competitive graduate. The current state of educational development requires the formation of key competencies that are formed by stimulating the development of the student's natural need to research and learn everything new, the formation of observation skills, the ability to identify problems, formulate hypotheses, analyze and draw conclusions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject фізика uk
dc.subject проєктна діяльність uk
dc.subject метод проєктів uk
dc.subject міжпредметні зв’язки uk
dc.subject науково-природнича компетентність uk
dc.subject математична компетентність uk
dc.subject ключові й предметні компетентності uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject інтегративний підхід uk
dc.subject physics uk
dc.subject project activity uk
dc.subject project method uk
dc.subject interdisciplinary connections uk
dc.subject scientific and natural competence uk
dc.subject mathematical competence uk
dc.subject key and subject competences uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject integrative approach uk
dc.title Міжпредметні зв’язки в проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентнісного навчання фізики uk
dc.title.alternative Interdisciplinary links in the project activities of secondary school students as a basis for competence teaching of physics uk
dc.type Abstract for the dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу