ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Коростельова, Євгенія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-29T12:16:39Z | |
dc.date.available | 2022-08-29T12:16:39Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Коростельова Євгенія Юріївна. Міжпредметні зв’язки в проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентнісного навчання фізики : анотація дис. ... докт. філос. : 011 Освітні, педагогічні науки / Коростельова Євгенія Юріївна ; Міністерство освіти і науки України, НПУ імені М.П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 12 арк. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37881 | |
dc.description.abstract | Концепцією реалізації державної політики у сфері загальної середньої освіти «Нова українська школа» (НУШ) на період до 2029 року передбачено реформування змісту й структури загальної середньої освіти України, удосконалення технологій навчання на основі компетентнісного підходу з урахуванням досвіду провідних країн світу. Перехід до компетентнісного та особистісно-орієнтованого навчання спрямований на вміння вчитися впродовж життя, критично та творчо мислити, працювати в командах, спілкуватися в полікультурному середовищі, що буде необхідним для успішної самореалізації в майбутньому, а також для формування конкурентоспроможного випускника. | uk |
dc.description.abstract | The concept of the state policy implementation in the field of general secondary education reform "New Ukrainian School" (NUS) for the period up to 2029 provides for the content and structure of general secondary education reform in Ukraine, improvement of learning technologies based on a competency approach taking into account the experience of leading countries. The transition to competence and personality-oriented teaching is aimed at the ability to learn throughout life, think critically and creatively, work in teams, communicate in a multicultural environment, which will be necessary for successful future self- realization and the formation of a competitive graduate. The current state of educational development requires the formation of key competencies that are formed by stimulating the development of the student's natural need to research and learn everything new, the formation of observation skills, the ability to identify problems, formulate hypotheses, analyze and draw conclusions. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | фізика | uk |
dc.subject | проєктна діяльність | uk |
dc.subject | метод проєктів | uk |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk |
dc.subject | науково-природнича компетентність | uk |
dc.subject | математична компетентність | uk |
dc.subject | ключові й предметні компетентності | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | інтегративний підхід | uk |
dc.subject | physics | uk |
dc.subject | project activity | uk |
dc.subject | project method | uk |
dc.subject | interdisciplinary connections | uk |
dc.subject | scientific and natural competence | uk |
dc.subject | mathematical competence | uk |
dc.subject | key and subject competences | uk |
dc.subject | competence approach | uk |
dc.subject | integrative approach | uk |
dc.title | Міжпредметні зв’язки в проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентнісного навчання фізики | uk |
dc.title.alternative | Interdisciplinary links in the project activities of secondary school students as a basis for competence teaching of physics | uk |
dc.type | Abstract for the dissertation | uk |