ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Клєщ, Аліна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-29T06:59:10Z | |
dc.date.available | 2022-08-29T06:59:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Клєщ, Аліна Олександрівна. Методика формування домінантної уваги майбутнього вчителя музики в процесі ансамблево-інструментальної підготовки : анотація дис. ... докт. філос : 014 – Середня освіта (Музичне мистецтво) / Клєщ Аліна Олександрівна ; Міністерство освіти і науки України, НПУ імені М.П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 15 арк. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37879 | |
dc.description.abstract | Актуальність представленого дослідження обумовлена тим, що в ньому розглядається фахово значущий аспект підготовки майбутнього вчителя музики – формування домінантної уваги в процесі ансамблево- інструментальної підготовки. Грунтуючись на усвідомленні запитів сучасного суспільства щодо зростання вимог до фахівця, здатного до співробітництва, який володіє адаптивністю, гнучкістю, професійною та особистісною мобільністю, що є необхідним у будь-якій професійній сфері, особливо для вчительської діяльності, від сучасного вчителя очікується налаштованість на суб’єкт- суб’єктний діалог з учнями, здатність виявляти толерантне ставлення до них як особистостей. Особливої актуальності набуває сформованість такої психологічної якості музиканта, як домінантна увага зі суто музикантських детермінант, здатність майбутнього вчителя музики до саморефлексії та колективної музично-виконавської творчості. Було визначено, теоретично обґрунтовано сутність домінантності уваги, як форми організації психічної діяльності людини, яка проявляється в спрямованості, виокремленні важливішої складової, зосередженості свідомості на ній, що забезпечує її виразне відображення в контексті загальної фахової діяльності майбутнього вчителя музики. | uk |
dc.description.abstract | The relevance of the suggested research is presupposed by the idea that occupationally significant aspect of the future Music teacher’s training, i.e. shaping concentration dominance in the process of ensemble and instrumental training is being considered within it. The issue is based on realising the modern community’s requirements referring to increasing the demands to a professional able to collaborate, having the grasp of adaptability, flexibility, occupational and personal mobility which is essential for any occupational sphere, especially for the teacher’s activity, as being focused on the subject-subjective interaction with the students and the ability to reveal tolerant conduct to them as personalities are expected from the contemporary teacher. Specific relevance is introduced by developing such musician’s psychological feature as concentration dominance in terms of purely musical determiners, the teacher’s ability of self-reflexion and corporate music and performance creativity. The notion of concentration dominance was defined and theoretically justified as a form of arranging the person’s psychic activity being revealed via directedness, accentuating the most important constituent, consciousness concentration on it, which secures its vivid reflexion, within the context of the future Music teacher’s overall occupational activity. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | домінантна увага | uk |
dc.subject | ансамблево-інструментальна підготовка | uk |
dc.subject | майбутній учитель музики | uk |
dc.subject | психологічні особливості учасників ансамблю | uk |
dc.subject | навчально-виконавська діяльність | uk |
dc.subject | concentration dominance | uk |
dc.subject | ensemble and instrumental training | uk |
dc.subject | the future Music teacher | uk |
dc.subject | psychological features of the ensemble participants | uk |
dc.subject | education and performance activity | uk |
dc.title | Методика формування домінантної уваги майбутнього вчителя музики в процесі ансамблево-інструментальної підготовки | uk |
dc.title.alternative | Methodology of shaping the future Music teacher’s concentration dominance in the process of ensemble and instrumental training | uk |
dc.type | Abstract for the dissertation | uk |