Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика формування домінантної уваги майбутнього вчителя музики в процесі ансамблево-інструментальної підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Клєщ, Аліна Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-08-29T06:59:10Z
dc.date.available 2022-08-29T06:59:10Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Клєщ, Аліна Олександрівна. Методика формування домінантної уваги майбутнього вчителя музики в процесі ансамблево-інструментальної підготовки : анотація дис. ... докт. філос : 014 – Середня освіта (Музичне мистецтво) / Клєщ Аліна Олександрівна ; Міністерство освіти і науки України, НПУ імені М.П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 15 арк. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37879
dc.description.abstract Актуальність представленого дослідження обумовлена тим, що в ньому розглядається фахово значущий аспект підготовки майбутнього вчителя музики – формування домінантної уваги в процесі ансамблево- інструментальної підготовки. Грунтуючись на усвідомленні запитів сучасного суспільства щодо зростання вимог до фахівця, здатного до співробітництва, який володіє адаптивністю, гнучкістю, професійною та особистісною мобільністю, що є необхідним у будь-якій професійній сфері, особливо для вчительської діяльності, від сучасного вчителя очікується налаштованість на суб’єкт- суб’єктний діалог з учнями, здатність виявляти толерантне ставлення до них як особистостей. Особливої актуальності набуває сформованість такої психологічної якості музиканта, як домінантна увага зі суто музикантських детермінант, здатність майбутнього вчителя музики до саморефлексії та колективної музично-виконавської творчості. Було визначено, теоретично обґрунтовано сутність домінантності уваги, як форми організації психічної діяльності людини, яка проявляється в спрямованості, виокремленні важливішої складової, зосередженості свідомості на ній, що забезпечує її виразне відображення в контексті загальної фахової діяльності майбутнього вчителя музики. uk
dc.description.abstract The relevance of the suggested research is presupposed by the idea that occupationally significant aspect of the future Music teacher’s training, i.e. shaping concentration dominance in the process of ensemble and instrumental training is being considered within it. The issue is based on realising the modern community’s requirements referring to increasing the demands to a professional able to collaborate, having the grasp of adaptability, flexibility, occupational and personal mobility which is essential for any occupational sphere, especially for the teacher’s activity, as being focused on the subject-subjective interaction with the students and the ability to reveal tolerant conduct to them as personalities are expected from the contemporary teacher. Specific relevance is introduced by developing such musician’s psychological feature as concentration dominance in terms of purely musical determiners, the teacher’s ability of self-reflexion and corporate music and performance creativity. The notion of concentration dominance was defined and theoretically justified as a form of arranging the person’s psychic activity being revealed via directedness, accentuating the most important constituent, consciousness concentration on it, which secures its vivid reflexion, within the context of the future Music teacher’s overall occupational activity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject домінантна увага uk
dc.subject ансамблево-інструментальна підготовка uk
dc.subject майбутній учитель музики uk
dc.subject психологічні особливості учасників ансамблю uk
dc.subject навчально-виконавська діяльність uk
dc.subject concentration dominance uk
dc.subject ensemble and instrumental training uk
dc.subject the future Music teacher uk
dc.subject psychological features of the ensemble participants uk
dc.subject education and performance activity uk
dc.title Методика формування домінантної уваги майбутнього вчителя музики в процесі ансамблево-інструментальної підготовки uk
dc.title.alternative Methodology of shaping the future Music teacher’s concentration dominance in the process of ensemble and instrumental training uk
dc.type Abstract for the dissertation uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics